فرمانده سپاه سوادکوه شمالی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت:دفاع مقدس نشان داد دوران ابرقدرتی آمریکا به پایان رسید.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۵۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سیدموسی حسین‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه در جلسه ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و با اعلام اینکه 350 برنامه توسط 114 پایگاه مقاومت در سطح شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود، گفت: هر پایگاه بیش از 10 برنامه در دستور کار خود دارد که از این تعداد، 50 برنامه به صورت محوری برگزار می شود.

حسین نژاد با اشاره به اینکه صبح روز یکشنبه اولین روز هفته دفاع مقدس با، صبحگاه مشترک در سپاه شهرستان با حضور گردان‌های مختلف آغاز می شود، ادامه داد: دیدار با خانواده ایثارگران، شهداء و تکریم از ارباب رجوع که باید در این هفته به صورت ویژه باشد، پخش فیلم‌های دفاع مقدس به صورت رایگان در سطح شهرستان، نصب بنرها، ساخت سنگر نمادین از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه در ادامه سخنان خود به با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا ما رخ دادهای سال‌های جنگ را در سطوح مختلف بررسی کنیم، افزود: 230 هزار شهید تقدیم انقلاب شد تا با کمترین امکانات و سلاح‌های سبک دشمن را بعد از 45 روز مقاومت در خرمشهر متوقف کنیم،تا به یکپارچگی و وحدت مردم دست یابیم.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس زمان بازخوانی تاریخ و ادعاهای غرب مبنی بر اینکه قدرت برتر دنیا هستند تصریح کرد: تنها کشوری که ردپای امریکا در آن وجود ندارد انقلاب اسلامی ایران است و انقلاب اجازه نخواهد داد جا پای آمریکا در این کشور بماندلذا برای حفظ انقلاب اسلامی شهدای زیادی جانفشانی کردند.

وی یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس را اعتراف دوست و دشمن به شجاعت، صلابت و اقتدار ملت ایران برشمرد و افزود: آمریکایی که دایه ابرقدرتی داشت امروز با شکست روبه رو می‌شود اما انقلاب اسلامی با وجود داشتن جوانان غیور و رهبری معظم یک «نه» به دشمن می‌گوید که بر تمام دنیا برتری دارد.

فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه به هدف و راهبرد آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکا فقط یک هدف و آن هم تغییر انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند که تاکنون موفق نبوده است و با بیداری جوانان و دیده‌بان بصیر انقلاب رهبرمعظم انقلاب هیچ گاه موفق نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها