‍ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماسال:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماسال گفت: ریشه بسیاری از مشکلات جامعه ما از کم‌کاری برخی مسئولان است.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۴۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از ماسال، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی علیزاده صبح امروز در نشست سیاسی حوزه مقاومت بسیج خواهران شهرستان ماسال اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب بر سه کلید واژه خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی استوار است تصریح کرد: باید این کلید واژه‌ها را برای مردم تبیین و در جهت اجرا شدن آن‌ها اقدام جدی کرد.

وی خاطرنشان کرد: خودسازی، یک مفهوم اخلاقی دارد و منظور از این کلیدواژه آن این است که انسان استعداد بالقوه خود را بالفعل کند و به‌کمالات مطلوب خود دست یابد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ماسال تصریح کرد: خودسازی دو مرحله علم و عمل دارد و اگر کسی می‌خواهد خودسازی کند باید در گام نخست معرفت، بصیرت و بینش خود را تقویت کند.

علیزاده به برخی از شبهات اعتقادی و سیاسی جامعه از جمله علت مشکلات متعدد در نظام اسلامی پرداخته و گفت: ریشه بسیاری از مشکلات جامعه ما از کامل عمل نکردن به دین، عدم دقت لازم مردم در انتخابات، کم‌کاری برخی مسئولان و ضعف در عمل به فریضه عقلی و دینی امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات