بازسازی عملیات «طریق‌القدس» در یاسوج

رئیس ستاد هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد از بازسازی عملیات «طریق‌القدس» در دهکده دفاع مقدس یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۴۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
سرهنگ مصطفی مثنوی گفت: بازسازی عملیات «طریق‌القدس» در دهکده دفاع مقدس یاسوج از روز دوم هفته دفاع مقدس برای مدت ۵ روز با حضور مردم انجام می‌شود.
وی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده رژه نیرو‌های مسلح استان روز ۳۱ شهریورماه به صورت باشکوه و با عظمت برگزار می‌شود و در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.
مثنوی ابراز کرد: نمایشگاه هفته دفاع مقدس در ستاد کنگره شهدا روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه با حضور یگان‌های رزمی، سازمان جهاد کشاورزی و هلال احمر با هدف بازدید مراجعه کنندگان دایر می‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از نواختن زنگ مقاومت در مدارس اعم از روستایی و شهری خبر داد و افزود: بازدید از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، اجرای برنامه‌های مختلف بصیرتی و روشنگری، گرامی داشت مقام شهدا در شهر و بخش، حضور در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه‌ها از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس امسال است.
مثنوی با بیان اینکه اجرای تئاتر خیابانی و تعزیه خوانی در میادین شهر از جمله میدان هفتم تیر در دستور کار است، گفت: میز خدمت با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان رده‌های مختلف سپاه در محل نماز جمعه برپا می‌شود.
وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس دو خانه عالم و دو یادمان شهید گمنام افتتاح می‌شود، اضافه کرد: در زمینه شهدای بسیج این استان در کشور رتبه اول را دارد به گونه‌ای که از یک هزار و ۹۰۰ شهید استان یک هزار و ۳۶ شهید معادل ۶۴ درصد جزو خانواده بزرگ بسیج هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار