فرمانده سپاه ناحیه آستارا تفکر بسیجی را عامل پیشرفت و توسعه و موفقیت کشور دانست و گفت: امروز بسیجیان مجاهدان راه آبادانی کشور هستند.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۳۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، سرهنگ جهانبخش آرمان در نشست سالیانه مجمع بسیج شهرستان آستارا با اشاره به مقاومت مقتدرانه مردم در برابر دشمن اظهار داشت: این امر متاثر از فرهنگ عاشورا بوده و بنا به فرمود: ه مقام معظم رهبری، کلید طلایی حل مشکلات کشور تفکر بسیجی است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا تفکر بسیجی را عامل پیشرفت و توسعه و موفقیت کشور دانست و عنوان داشت: بسیج امروز حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته و بسیجیان مجاهدان راه آبادانی کشور هستند.

وی با اشاره به فعالیت مجموعه بسیج شهرستان آستارا افزود: این مجموعه در سال ۹۲ با ۱۰ کارگروه شروع به کار کرده و در حال حاضر هفت کارگروه رسانه و فضای مجازی، آموزش، تحقیقات و فناوری، قضایی و امنیتی، مدیریت و حکمرانی، فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و زیربنایی و سیاست داخلی و خارجی با عضویت و فعالیت ۳۰ نفر در هر کارگروه فعالیت خود را به طور مستمر ادامه می‌دهد.

فرماندار آستارا نیز در این جلسه با اشاره به برکات هشت سال دفاع مقدس در کشور اظهار داشت: در جنگ هشت ساله با تمام کشور‌های حامی استکبار و استعمار گر جنگیدیم و اجازه ندادیم ذره‌ای از خاک وطن به دست بیگانگان بیفتد.

حسن رستم زاده مجاهدت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس را ایستادگی مقابل دشمن حامیانشان با دستان خالی دانست و تصریح کرد: امروز جنگ در حوزه‌های متفاوتی همچون فرهنگی، فضای مجازی، رسانه و اقتصادی است و باید با هوشیاری نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به خدمات ارزنده ۴۰ ساله انقلاب اسلامی بیان کرد: توسعه عدالت اجتماعی از مهمترین دستاورد‌ها و برکات انقلاب اسلامی بوده و همواره در کنار شهر به روستا‌ها نیز نگاه ویژه‌ای شده است.

رستم زاده با انتقاد از مدیرانی که توجه به مدیریت جهادی ندارند ابراز داشت: مدیر دستگاه اجرایی باید تفکر جهادی داشته باشد و مدیر به اعتقاد به این تفکر باید برود.

وی با اشاره به سرلوحه قراردادن آرمان‌های انقلاب امام راحل و رهبر معظم انقلاب در تمام امور افزود: اقتصاد مقاومتی کلید واژه عبور از این مرحله مهم تاریخی است و باید دست به دست هم داده و با رمز اتحاد و همدلی ایران اسلامی را به قله افتخار برسانیم.

فرماندار آستارا با اشاره به برخورد مقتدرانه نظام با مفسدان اقتصادی خاطرنشان کرد: نظام در برخورد با مفسدان با کسی شوخی نداشته و نظام اسلامی عدالت محور است.

رستم زاده تصریح کرد: به برکت توجه نظام و دولت به این شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته و شبکه آبرسانی آستارا در مهرماه امسال تقویت می‌شود و مردم این شهرستان مشکلی در حوزه آب شرب و کشاورزی نخواهند داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات