دبیر ستاد هفته دفاع مقدس آمل از اجرای 100 برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۳۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از  روابط عمومی سپاه آمل؛ سرهنگ کاردل دبیر ستاد هفته دفاع مقدس در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان خبر از 100 برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس داد و گفت:در میان برنامه های فرهنگی که در سطح حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت به اجرا در می آید 40 برنامه از مجموع برنامه ها شاخص هستند.

به گفته کاردل رژه خودرویی ، رژه 10 گروهان 4 گردان از گردان امام حسین (ع)، فاتحین ، بین المقدس ،گردان الزهرا(س) ، در روز یکشنبه از مقابل سپاه تا میدان هفده شهریور برگزار میشود.

دبیر ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان آمل همچنین از صعود کارکنان و بسیجیان به قله دماوند خبر داد و اضافه کرد:مصاحبه وتهیه مستند تصویری از رزمندگان، سلسله نشست‌های روشنگری، ویزیت رایگان،مسابقات ورزشی، افتتاح خانه محروم، برنامه شهیدآبروی محله ، جمع آوری خاطرات رزمندگان دفاع مقدس و نشست فعالان رسانه ای از جمله برنامه‌های اجرایی در  این هفته است.

کاردل در پایان سخنان خود هشت سال دفاع مقدس را آزمونی بزرگ برای ملت ایران در طی تاریخ انقلاب اسلامی دانست  و افزود:دوران دفاع مقدس سرشار از حماسه ها ، رشادتها و دلاوری های رزمندگان غیور کشورمان بوده و در واقع دفاع مقدس منشأ غرور ملی ما را رقم زده است.

در ادامه مهندس یگانه مسئول بسیج سازندگی سپاه آمل در جمع خبرنگاران با اشاره به محرومیت زدایی به تشریح برنامه های بسیج سازندگی این شهرستان در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت:ساخت مقبره های شهدای والامقام، ساخت خانه های محروم ومدرسه، برگزاری اردوهای جهادی از جمله برنامه های بسیج سازندگی در طی هفته دفاع مقدس میباشند که برخی موارد شامل افتتاح خانه محروم در فجر محله ، وسطی کلا، 3 مقبره شهدای والا مقام در کرف ، خرم ، سنگچال در تاریخ 5 مهرماه به بهره برداری میرسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها