به همت مرکز فرهنگی خانواده و تربیت بدنی سپاه زرند
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان و همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس پیاده روی خانوادگی کارکنان پایور این ناحیه در روستای داهوئیه این شهرستان برگزار گردید .
کد خبر: ۹۱۷۵۶۲۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان و همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس به همت مرکزفرهنگی خانواده سپاه زرند وتربیت بدنی این ناحیه پیاده روی خانوادگی کارکنان پایور این ناحیه با حضور سرهنگ اکبر کردی فرمانده سپاه زرند، حجت الاسلام محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در این ناحیه در روستای داهوئیه این شهرستان برگزار گردید.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان در حرم امام زاده سید ابراهیم (علیه السلام) این روستا حضور پیدا نمودند وزیارت عاشورا را در جوار این امام زاده قرائت نمودند.

در حاشیه این پیاده روی سرهنگ اکبر کردی فرمانده سپاه زرند با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه‌های ورزشی افزود: عقل سالم در بدن سالم است و این میسر نمی‌شود مگر آنکه با برنامه ریزی مشخص برنامه ورزشی مناسبی برای زندگی انسان تامین شود.

وی به اشاره به فرمایش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بر فراگیری ورزش اشاره نمود و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب بر تحصیل، تهذیب و ورزش برای جوانان و نوجوانان تاکید دارند و باید در داخل خانواده‌ها زمینه مناسب فعالیت ورزشی برای نوجوانان مهیا شود وعدم تحرک موجب بیماری شده است، که فعالیت‌های ورزشی به خصوص پیاده روی خانوادگی ایجاد روحیه نشاط و سلامتی در خانواده‌ها ونهادینه کردن فرهنگ پیاده روی است.

فرمانده سپاه زرند بر توجه بیشتر خانواده‌ها به امر ورزش و سلامتی تاکید کرد و ادامه داد: ورزش به عنوان عامل سلامتی باید در جامعه گسترش یابد و برگزاری همایش‌های پیاده روی می‌تواند فرهنگ ورزش همگانی را در بین مردم نهادینه کند چرا که ورزش یکی از اساسی‌ترین راه‌های رسیدن به جامعه‌ای سالم، فعال و به دور از سستی پلیدی است.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد:دین مقدس اسلام که برای کوچک‌ترین مسئله فکری و ذهنی و مسائل اجتماعی انسان برنامه دارد جسم انسان را که یک حقیقت بسیار مهم از ابعاد وجودی آن است نیز در نظر گرفته است. اسلام برای سلامت انسان و نقش ورزش در ارتقاء سلامت، جایگاه ویژه‌ای قائل بوده و در قرآن کریم هم آیاتی وجود دارد که بر اهمیت ورزش و نیرومندسازی جسم در کنار تقویت روح و بعد علمی دلالت دارد.
 
ارسال نظرات