بهره برداری از ۱۲۳ مسکن محرومان، بازسازی عملیات طریق القدس وبرگزاری مسابقات و جلسات بصیرت افزایی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه وبویراحمد است.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۲۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد درنشست خبری با اصحاب رسانه در استان از هشت سال دوران دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای یاد کرد و گفت: روی هر بخش از کشور که دست بگذاریم به گنج‌هایی دست می‌یابیم که الهام بخش ایثار، مقاومت، رشادت و خودباوری برای نسل جوان کنونی شده است.
سردار حمید خرم دل افزود: برگزاری میز خدمت با حضور مسئولان و فرماندهان سپاه در میعادگاه نماز جمعه، اجرای تئاتر خیابانی، سرود‌های خیابانی در میدان هفت تیر یاسوج، اعزام گروه‌های جهادی و پزشکی به مناطق محروم استان و ارائه خدمات به مردم، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه وبویراحمد است.
سردار خرم دل باگرامی داشت هفته دفاع مقدس و ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها افزود: یکشنبه ۳۱ شهریور اولین روز هفته دفاع مقدس است و این روز به عنوان روز قدرت، توانمندی نیرو‌های مسلح نامگذاری شده که رژه نیرو‌های مسلح از جمله برنامه‌های این روز است.
وی ادامه داد: دومین روز هفته دفاع مقدس به روز دانش پژوهشی، معرفت، جوانان و سربازان نامگذاری شده که آیین زنگ مقاومت در مدارس اجرا می‌شود.
سردار خرم دل با بیان اینکه ۲ مهر ماه به روز رونق تولید و خودباوری نامگذاری شده است، گفت: در این روز بازدید از طرح‌های اقتصاد مقامتی و خدمات عمرانی بسیج در دستور کار است.
برگزاری بیش از هزار ویژه برنامه در هفته دفاع مقدسفرمانده سپاه فتح استان گفت:روز ۳ مهرماه به عنوان روز بصیرت و دشمن شناسی و ولایت مداری و دفاع همه جانبه، چهارم مهرماه نیز به عنوان شهیدان، جانبازان و فخر آفرینان، پنجم مهرماه به عنوان روز خانواده و ورزش همگانی، ششم مهرماه ۹۸ روز رزمندگان، حماسه آفرینان و جهادگران، نامگذاری شده که عملیات طریق القدس در این روز بازسازی می‌شود و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
او افزود: روز یکشنبه ۷ مهر ماه ۹۸ نیز به عنوان روز فرماندهان، پیشکسوتان و مسئولان نامگذاری شده است.
سردار خرم دل ادامه داد: برگزاری جلسات بصیرت افزایی، روشنگری و آگاهی سازی در موضوعات مختلف هفته دفاع مقدس و سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و پیشکسوتان، افتتاح خانه عالم شهرستانهای گچساران و باشت با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، نصب المان شهدای لنده و دهدشت و بهره برداری از ۱۲۳ مسکن مددجویان کمیته امداد نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه وبویراحمد است.
ارسال نظرات