گردهمایی سرگروه های صالحین فرهنگیان شاهرود، بسطام و بیارجمند به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در روستای نمونه گردشگری قلعه بالای بیارجمند برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۷۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی سرگروه‌های صالحین فرهنگیان شاهرود، بسطام و بیارجمند به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در روستای نمونه گردشگری قلعه بالای بیارجمند با حضور ۸۰ نفر برگزار گردید.
حجت الاسلام والمسلمین محمد احمدی امام جمعه بیارجمند در این همایش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در درس خارج از فقه که فرمود: «علاج مشکلات گوناگون در دست مردم است و برای حل مشکلات کشور نباید به بیگانه نگاه کرد» اظهار کرد: گاهی میگویند مذاکره بدون پیش شرط گاهی میگویند مذاکره با ۱۲ شرط، اینگونه سخنان یا ناشی از سیاست آشفته آنهاست یا ترفندی برای سرگرم کردن، یا سردرگم نمودن طرف مقابل، البته جمهوری اسلامی سردرگم نمیشود چرا که راه ما روشن است و میدانیم چه میکنیم، برای این نوع مذاکره باید به سراغ همان کسانی بروند که به عنوان گاو شیرده عمل میکنند.
حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود در این نشست از بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام و حضور سرگروه‌های صالحین تشکر نمود و افزود: افتخار فرهنگی بودن و بسیجی بودن برای شماست و برای آماده شدن در زمان ظهور امام زمان (ع) باید گام برداریم و در این عرصه با خدمت خالصانه بتوانیم توطئه دشمنان را خنثی کنیم.
حسن رضوانی از کارشناسان سیاسی سپاه در این نشست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی سخن گفت و افزود: پس از چهل سال که دشمنان با ترفند و دشمنی‌های خود خواستند مانع ظهور و گسترش اسلام شوند، با معنویت و رهبری و حضور مردم نقشه دشمن نقش بر آب شد و امروز مقاومت اسلامی بعنوان تاثیرگذارترین جریان سیاسی در معادلات جهانی مطرح میباشد.
در پایان این همایش نشست صمیمی حجت الاسلام سلیمانی، حجت الاسلام احمدی و حسن رضوانی در جمع فرهنگیان خاطرات دفاع مقدس را مرور کردند.
لازم به ذکر است در این نشست اعضای شورای کانون بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام و بیارجمند حضور داشته و ضمن بازدید از روستای هدف گردشگری، اردوی حفظ انسجام نیرو‌ها نیز انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها