فرمانده سپاه ناحیه ساوه دوران سراسر افتخار هشت سال دفاع مقدس را انتقال دهنده مفاهیمی نظیر خودباوری، عزتمندی، ایثار و مقاومت دانست و افزود: فرمانده سپاه ناحیه ساوه دوران سراسر افتخار هشت سال دفاع مقدس را انتقال دهنده مفاهیمی نظیر خودباوری، عزتمندی، ایثار و مقاومت دانست و افزود: با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می توان روحیه انقلابی و جهادی را به جامعه تزریق کرد.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۶۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ دوم پاسدار حجت اله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت:فرهنگ " ما می توانیم" اگر درکشور بین مردم و خصوصا مسئولین نهادینه شود ، بسیاری از مشکلات کشور حل می شود و گامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.همانطور که در قرآن آمده است کسانی که در راه حق ایستادگی کنند قطعا به یاری خداوند پیروز می شوند.

وی افزود:دوران دفاع مقدس نشان داد که در سایه توکل به خداوند متعال و باور به نصرت الهی و نیز پیوند امام و امت می‌توان از همه سختی‌ها عبور کرد و این مقاومت و ایستادگی ملت ایران در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس موجب تقویت قدرت بازدارندگی نظام اسلامی شده و دشمن را خوار و ذلیل کرده است.

سرهنگ دستجانی با اشاره به برگزاری کنگره نقش امام خمینی (ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس بیان کرد: عزت و استقلال کشور حاصل زحمات خانواده شهدا و ایثارگران است و سعی داریم در راستای این کنگره در دیدار با خانواده شهدا ضمن تقدیم تابلو فرش های منقش به عکس شهید ، جویای حال آنها باشیم.
وی ادامه داد: جنگ تحمیلی را جوانان مدیریت کردند و همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره داشتند ، جوانان باید مهیای نقش پذیری بیشتر در روند انقلاب باشند.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه اظهار کرد: تبیین و تشریح روحیه جهادی از اهداف برنامه های هفته دفاع مقدس است و به گفته رهبر معظم انقلاب، حرکت انقلابی و جهادی الزام موفقیت در گام دوم انقلاب است.
وی افزود: اقدام به موقع و به هنگام لازمه موفقیت یک حرکت است در سیل اخیر شاهد این حرکت جهادی و بهنگام بسیج در خدمت رسانی بودیم.
سرهنگ دستجانی تاکید کرد : در شهرستان ساوه ۶۰ برنامه مختلف از جمله یادواره شهدا، صبحگاه مشترک، دیدار با خانواده شهدا، نشست های بصیرت و اردوهای جهادی داریم .

ارسال نظرات