فرمانده سپاه کمیجان گفت: جبهه‌ها دانشگاهی بود برای اینکه در بخش‌های مختلف امروز افرادی متبحر و مجرب تربیت شود و در یک کلمه در جبهه‌ها تنها جنگ نبود بلکه دانشگاهی برای رشد و پیشرفت بود.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۶۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده سپاه کمیجان در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس با تاکید بر تبیین رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس مقطعی از تاریخ حماسه و افتخارآفرینی ملت ایران و مقطعی که امت اسلامی نمره قبولی در پیشگاه خداوند متعال و در صحنه جهانی و بین‌المللی را کسب کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای جنگ برای انقلاب اسلامی گفت: با مطالعه وقایع انقلابهای دیگر متوجه می شویم که این جنگ تمامیت ارضی ایران را تثبیت کرد و جبهه حق و باطل آشکار شد.

سرهنگ پاسدار اکبری افزود: در این جنگ بعد فرهنگی و نظامی انقلاب به عنوان الگویی برای مقابله با مستکبرین مشخص شد و توانستین با تکیه بر توان داخلی در شرایط سخت جنگ به دستاوردهای خوب نظامی و مهندسی برسیم که بعد ار جنگ نیز ثمرات این خودباوری را می بینیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس به مانند یک گنج است که باید احصاء و استخراج شود، گفت: دوران دفاع مقدس الگوی جدیدی از مقاومت را به دنیا معرفی کرد و امروز شاهدیم هر کجا که ادبیات دفاع مقدس منتقل شده است، پیروزی‌هایی حاصل شد.

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه کمیجان بیش از 40 عنوان برنامه در این هفته اجرا خواهد کرد افزود: در روز 30 شهریورماه صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان و در ادامه با امام جمعه محترم شهرستان با حضور کارکنان ناحیه وبسیجیان دیدار خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان ادامه داد: گلباران و عطرافشانی مزار شهدا و قرائت زیارت عاشورا، راهپیمایی خانوادگی با یاد و نام شهدا و اجرای برنامه های متنوع در پایان این راهپیمایی از جمله برنامه دیگر هفته دفاع مقدس است.

اکبری از افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در هفته دفاع مقدس خبرداد و افزود:این پروژه ها که در مناطق محروم شهرستان توسط بسیجیان و جهادگران ساخته شده است می تواند راه روشن و امیده زندگی را به مردم مناطق محروم متصور نماید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کمیجان در پایان گفت:دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان شهرستان، ویزیت رایگان به همت بسیج جامعه پزشکی، نواختن زنگ مقاومت و اجرای تئاتر خیابانی از دیگر بنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان کمیجان است.

 

ارسال نظرات