فرمانده سپاه عجب شیر گفت: شهدا و رزمندگان اوایل انقلاب با تبعیت از ولایت فقیه در یک شب الگوی حکومت اسلامی را ترسیم کردند و این همانند شب قدر برای انقلاب بود.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۵۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری در نشست خبری بمناسبت هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه، افزود: جنگ هشت ساله یک نعمتی برای ملت ایران بود دانشگاهی بود که در آن انسان های بزرگی خودسازی کردند.

وی به وظایف مسئولان در الگوبرداری از جنگ هشت ساله اشاره و بیان کرد: مسئولان باید به مشکلات خانواده های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان رسیدگی کنند و از همان الگوی مدیریتی موفق در دفاع مقدس سرمشق بگیرند تا در اقتصاد، فرهنگ و ... نیز شاهد رشد و شکوفایی بشویم.

حیدری ادامه داد: با اتکا به مدل انقلابی و بسیج مردمی در جنگ ایران توانست سرنوشت جنگ را به نفع خود تغییر داده و دشمن را مجبور به آتش بس کند.

وی با اشاره به شعار ما پیروزیم، تاکید کرد: ما در زمان شار جنگ و تحریم های امروز دشمنان سربلند شده ایم و با امید به خدا و وابستگی به توان داخلی جوانان متعد و انقلابی در آینده نیز در مقابل توطئه های مستکبران پیروز خواهیم شد.

یحیی حیدری در پایان نشست خبری برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان را تشریح و بیان کرد: بیش از 120 برنامه در حوزه های مقاومت بسیج شهری و روستای تدوین و در حال اجرا هست و شاخص ترین آن ها تجمع بزرگ رزمندگان، یادواره شهدا در سطح شهرستان، دلنوشته و شعرها نسل جدید برای شهدا و کمک به خانه تکانی و امورات معیشتی خانواده های شهدا توسط بسیجیان می باشد.

ارسال نظرات