خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: معرفت دینی و بصیرت انقلابی مهمترین ویژگی مردم ایران است که توانسته است در مقابل دسیسه های دشمنان ایستادگی کند.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۵۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم در آیین تکریم و معارفه فرمانده پیشین و جدید سپاه مراغه،  با اشاره به رمز موفقیت ملت ایران گفت: اطاعت از ولایت فقیه اصلی ترین رمز موفقیت ما در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی است والا با امکانات نظامی تجهیزات نمی توان در مقابل هجمه های عظیم دشمنان ایستادگی کرد.

وی اضافه کرد: امروز وحدت و یک پارچگی و انسجام در کنار اطاعت از ولایت باعث شد است کلام تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی که کلید فتح بشریت به دست اسلام است محقق شود.

سردار خرم خاطرنشان کرد: امروز مقاومت و ایستادگی ملت ایران الگویی شده است برای تمامی ملت های آزادی خواه جهان که با تاثیر از انقلاب اسلامی توانسته اند در مقابل زورگویان مقاومت کنند.

وی در ادامه با اشاره به برخی کمبود ها و گرانی ها در کشور بیان کرد: نظام هر چه داشته برای این مردم به ارمغان آورده است اما می شد بهتر از این هم رفاه و آسایش مردم را افزایش داد.

سردار خرم مدیریت جهادی را علاج مشکلات داخلی دانست و خاطرنشان کرد : مدیریت انقلابی و جهادی می تواند بسیاری از مشکلات و ناملایمتی ها را کاهش دهد .

وی با قدردانی از مدیریت انقلابی آیت الله رئیسی در قوه قضائیه یاد آور شد: اجرای عدالت و مبارزه با مفسدین در چند ماه مدیریت آیت الله رئیسی بر قوه قضائیه باعث برگشت امید بر دل مردم شده است.

سردار خرم هدف انقلاب را جاری کردن ارزش های اسلامی عنوان و اظهار کرد: همه به خصوص مسئولین باید متخلق به اخلاق اسلامی و انقلابی باشند و مدیریت جهادی را سر لوحه کارهای خود قرار دهند.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی شاهد ریزش هایی هم بوده ایم که آن هم به دلیل سختی انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.

امام جمعه مراغه نیر در این آیین با اشاره به نقش عمده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ امنیت خاک مقدس ایران اسلامی گفت : سپاه پاسداران شجره طیبه ای است که حضرت امام با درآیت خاص خود بنا نهاد و روز به روز هم اقتدارش افزوده می شود.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: الان سپاه به حدی قدرتمند و پیشرفت کرده است که پیشرفته ترین پهباد آمریکا را مورد هدف قرار می دهد و آمریکا نمی تواند چیزی بگوید.
امام جمعه مراغه بیان کرد: امنیت موجود در ایران عزیز به اعتراف سردمداران غرب به مراتب بیشتر از کشورهای اروپایی است و این نیست جز برکت خون شهدا و جان فشانی های نیروهای مسلح.

در پایین این آیین از زحمات  رضا سامی تکریم و  سعید رشیدی به عنوان فرمانده جدید سپاه مراغه معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها