خبرهای داغ:
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه همه مناطق مرزی در موضوع محرومیت‌زدایی مورد هدف ما هستند گفت: مرزنشینان مدافع و مکمل نیروهای مرزبان و پشتوانه های عمیق روحی و معنوی آنان هستند.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۵۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از مناطق مرزی استان خراسان شمالی با اشاره به شرایط و وضعیت امنیت مرزها اظهار کرد : با مجاهدت و تلاش های ارزنده ای که مرزبانان ما در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در استان خراسان شمالی انجام میدهند و اشراف، تسلط و سیطره اطلاعاتی که با استفاده از پاسگاه ها و گشت های مرزی بر مرزها دارند، بحمدالله مشکل خاصی نداریم  و مرزهای ما از امنیت مطلوبی برخوردارند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت مرزها در تمامی نقاط کشور برای ما مهم و حیاتی است گفت : علاوه بر اقدامات امنیتی و نظامی در مرزهای استان خراسان شمالی تلاشهایی که توسط استاندار محترم برای توسعه جاده‌های مرزی صورت می‌پذیرد کار مرزبانی را آسان‌تر کرده و امیدواریم با به هم پیوستن این جاده‌ها سهولت تردد بیش از گذشته میسر گردد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه مناطق مرزی در موضوع محرومیت زدایی مورد هدف ما هستند ، اظهار کرد:  فلسفه اصلی حضور ما در مناطق مرزی علاوه بر بازدید از مرزها و حصول اطمینان از امنیت آن، توجه ویژه تر به مرزنشینان است.

سرلشکر سلامی از مرزنشینان به عنوان مدافعان و نیرو های مکمل مرزبانان و پشتوانه های عمیق روحی و معنوی آنان نام برد و تصریح کرد: مرزها برای ما  هویت بسیار مقدسی هستند و استقلال و تمامیت ارضی کشور از این نقاط آغاز می شود،  به همین منظور ما تلاش می کنیم که هم در ابعاد معیشتی و هم در ابعاد اطلاعاتی ، امنیتی و نظامی به مرز ها توجه داشته باشیم.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها