مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: اگر در تصویب برجام، مجلس بی‌حال نداشتیم و مجلس انقلابی بود، بسیاری از خسارت‌ها به بار نمی‌آمد.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۵۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی عصر امروز در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، اظهار کرد: میاندوآب زادگاه شهید مهدی باکری، تبلور غیرت آذربایجان است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با تاکید بر لزوم شناساندن فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس، افزود: دفاع مقدس نباید در چند عکس و … خلاصه شود، بلکه دفاع مقدس یعنی شناساندن الگوهای بزرگ که در تاریخ بی‌نظیر هستند.

وی ضمن انتقاد از اینکه به شخصیت و جایگاه شهید باکری تاکنون پرداخته نشده است، گفت: باید پیرامون زندگی، رشادت‌ها و فعالیت‌های این شهید بزرگ فیلم سینمایی و مستند ساخته شود ولی تاکنون از آن غفلت شده است.

نجفقلی‌زاده سرائی با بیان اینکه دیروز در جنگ نظامی قرار گرفته‌ بودیم ولی اکنون جنس و نوع جنگ تغییر یافته است، اضافه کرد: امروز در عرصه فرهنگی و اقتصادی دشمنان نظام و انقلاب روبه‌روی ملت‌مان ایستاده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی، اظهار کرد: اگر در موضوع برجام، مجلس بی‌حال نداشتیم و مجلس انقلابی بود بسیاری از خسارت‌ها به بار نمی‌آمد و مشکلات فعلی وجود نداشت.

این مسوول با بیان اینکه یک انقلابی باید همواره آگاه و هوشیار بوده و جوانب هر کاری به ویژه اسنادی که با سرنوشت کشور سر و کار دارد خوب بسنجد، گفت: تنها در این صورت است که می‌توان اهداف انقلاب را با وجود همه دشمنی‌ها پیش برد.

انتهای پیام

ارسال نظرات