خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرضا اعلام کرد

اجرای 100 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرضا/ تشکیل قرارگاه 40 سالگی بسیج در شهرستان شهرضا

فرمانده سپاه شهرضا گفت: بیش از 100 عنوان برنامه در این هفته توسط رده‌های مقاومت بسیج در شهرضا برنامه‌ریزی شده است که به صورت رسمی از 31 شهریور با فراخوانی گردان‌های بیت‌المقدس آغاز می‌شود
کد خبر: ۹۱۷۵۵۴۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، سرهنگ مسعود اکبری در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرین هشت سال مقاومت ملتی است که با شجاعت و جانفشانی در مقابل دشمنان به پیروزی رسیدند، اظهارداشت: دفاع مقدس و برکات آن در متن جامعه در قالب مقاومت فعال جریان دارد و به برکت همین ایستادگی علی‌رغم توطئه‌های دشمنان، انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و رزمندگان مقاومت در همه جبهه‌ها اعم از نظامی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پیروز هستند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس، دفاع جانانه مردم ایران در برابر همه دنیا بود، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از قرآن و سیره اهل بیت (ع) است افزود: دشمن در حال حاضر به اعتراف درآمده که دیگر نمی شود با جمهوری اسلامی در افتاد که در جریان اخیر پهپاد نیز آمریکا اذعان داشت که ایران به یک ابرقدرت دنیا تبدیل شده است.

فرمانده سپاه شهرضا با بیان اینکه ایستادگی در برابر تعرض دشمنان نیازمند وحدت و همدلی است، گفت: همه برنامه‌های هفته دفاع مقدس مبتنی بر وحدت مردم، همبستگی ملی و تقویت روحیه انقلابی است که با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم همه برنامه‌ها رنگ و بوی عاشورایی دارد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس، حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ انقلابی و ولایت‌مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی است.

اکبری با بیان اینکه بیش از 100 عنوان برنامه در این هفته توسط رده‌های مقاومت بسیج در شهرضا برنامه‌ریزی شده است که به صورت رسمی از 31 شهریور با فراخوانی گردان‌های بیت‌المقدس آغاز می‌شود، بیان کرد: ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، اعزام راویان دفاع مقدس و هادیان سیاسی به مدارس با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری نشست‌های روشنگری از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرضا است.

وی با بیان این‌که شعار امسال هفته دفاع مقدس « ماپیروزیم» است و برنامه‌ها بر اساس این شعار اجرا می‌شود، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، اجرای مسابقات بومی محلی، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در روستای اسفرجان، میقات صالحین، سخنرانی در قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری اردوهای جهادی، ویزیت رایگان توسط جامعه پزشکی بسیج در بعضی از روستاها، برگزاری مسابقه با عناوین دفاع مقدس و تبیین گام دوم انقلاب از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرضا است.

فرمانده سپاه شهرضا با اشاره به صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در 31 شهریور ماه در امامزاده شاهرضا تصریح کرد: برگزاری گردهمایی بزرگ پیشکسوتان جنگ با حضور ایثارگران، رزمندگان و آزادگان از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرضا است.

وی با اشاره به اردوهای جهادی عنوان کرد: شهرستان شهرضا معین شهرستان سمیرم معرفی شده است به همین دلیل نیروهای جهادی از هفته آینده به شهرستان سمیرم و روستاهای آن اعزام می‌شوند.

اکبری با اشاره به تشکیل قرارگاه 40 سالگی بسیج در شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: این قرارگاه فعالیت‌های مختلفی را در حوزه‌های نمایشگاهی و برنامه‌های فرهنگی در دستور کار دارد.

ارسال نظرات