خبرهای داغ:
lسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه شهرضا گفت: سند 2030 به بهانه دفاع از حقوق کودک در راستای نفی روحیه استکبارستیزی است.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۴۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت‌الاسلام علی نوری در نشست خبری با خبرنگاران شهرضا با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم اظهارداشت: همانگونه که امام حسین (ع) و یارانش تشنگی، گرسنگی، غربت، اسارت و همه مصائب را تحمل کردند تا در مسیر امامت و ولایت بمانند شهدا هم در دوران دفاع مقدس به امام حسین اقتدا کردند و همه مصائب را تحمل کردند تا در مسیر صراط مستقیم و دفاع از اعتقادات و آموزه های دینی بمانند.

وی با تأکید بر لزوم نشر و ترویج تفکر و روحیه جهادی و آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس در سطح جامعه، افزود: دفاع مقدس امروز به سوریه، یمن، بحرین و سایر کشورها رسیده و آنها از آن الگوبرداری می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه شهرضا با بیان این‌که در جنگ 8 سال دفاع مقدس ایمان، تقوا، ولایت‌مداری و استکبارستیزی موج می‌زد، بیان کرد: رزمندگان بر اساس ارزش‌ها و آموزه‌ها جنگ کردند و بر اساس همان آموزه‌ها صلح کردیم.

وی با تأکید بر این‌که بعد از 4 دهه از انقلاب باید روحیه استکبارستیزی را به نسل جوان منتقل کنیم، تصریح کرد: همه قیام‌های ارزشی بر اساس استکبارستیزی بوده است.

نوری با بیان اینکه دفاع مقدس مصداق واقعی مدیریت جهادی بود و تمام این ویژگی‌ها در آن دوران بروز و ظهور پیدا کرده بود، گفت: امروز جنگ مغزها است و دشمن از طریق شبهه‌افکنی به جنگ آمده است، سند 2030 به بهانه دفاع از حقوق کودک در راستای نفی روحیه استکبارستیزی است.

وی ادامه داد: حرکت اعجازگونه رزمندگان، جنگ تحمیلی را به نفع ما به پیروزی رساند و در جنگی که 2 هزار و 888 روز به طول انجامید و کشورهای بسیاری با ما به طور مستقیم و غیرمستقیم وارد جنگ شدند، مدیریت جهادی توانست برگ زرینی بر افتخارات کشور اسلامی بیفزاید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه شهرضا با بیان این‌که روابط خارجه باید بر اساس عزت، حکمت و مصلحت باشد، بیان کرد: در روابط خارجه ما باید عزت حفظ شود و باید مبنی بر اندیشه‌های ناب اسلام و مصلحت باشد و نباید در مصلحت‌ها عزت از بین برود.

وی با بیان این‌که امروز سپاه به تأسیس پایگاه‌های تخصصی در محلات روی آورده است، تصریح کرد: در این راستا پایگاه‌های محلی بسیج به پایگاه‌های تخصصی اقتصادی، جهادی، علمی و پژوهشی تبدیل می‌شود.

نوری با بیان این‌که طرح شهید شوشتری در راستای رفع محرومیت‌زدایی و آبادانی روستاهای شهرستان شهرضا در حال انجام است، خاطرنشان کرد: امروز مردم کار جهادی می‌خواهند، مدیران باید از حالت پشت میزنشینی خارج شوند.

وی خاطرنشان کرد: از برکات طرح شهید شوشتری افزایش مشارکت و همکاری مردم است که سبب شده حس همدلی و مشارکت مردم در روستاها افزایش پیدا کند و خود مردم نیز در کنار مسئولان قرارگاه پیشرفت و آبادانی نسبت به رفع محرومیت‌زدایی اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها