مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: 30 هزار خواهر و برادر شیعه و سنی در گروه های جهادی دارای شناسنامه استان، خدمت بی منت را در طول سال به ساکنان نقاط محروم این خطه پهناور را بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۴۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری، مسئول بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر 566 گروه جهادی شناسنامه دار با حضور قریب به 30 هزار نفر خواهر و برادر شیعه و سنی از 19 قشر در سیستان و بلوچستان فعال بودهو ارائه خدمات بی منت را در بخش های مختلف بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: در این گروه های جهادی از اقشاری به مثل دانش آموزی، طلاب، کارگر و غیره تشکیل شده اند و با حضور این گروه های شناسنامه دار، این استان به از نظر گروه های جهادی به خودکفایی رسیده اند، این گروه ها به صورت خودجوش توسط اقشار مختلف مردم تشکیل و توسط سپاه پاسداران ساماندهی شده اند.

وی عمده بازه زمانی فعالیت جهادگران در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان را ایام عید نوروز و تابستان عنوان کرد و گفت: در ایام عید نوروز امسال، بیش از 100 گروه جهادی ارائه خدمت بی منت را بر عهده داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: طی تابستان امسال، بالغ بر 98 گروه جهادی در 167 عرصه مختلف کمک رسانی به ادارات و نهاده های مختلف را با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان برعهده داشتند.

جعفری افزود: عمده فعالیت گروه های جهادی فعالیت های عمرانی است و در کنار این فعالیت، خدماتی به مثل ویزیت رایگان، خدمات پزشکی، توزیع اقلام غذایی و غیره نیز توسط گروه های جهادی با کمک خیرین در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات