خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آماده سازی 58گیت کنترل گذرنامه در مرز خسروی برای سهولت در تردد زائران اربعین خبرداد.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۳۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان در جمع اصحاب رسانه در حاشیه بازدید از پایانه خسروی، اظهار داشت: امسال توفیق خدمتگذاری مستقیم به زائران بیش از هر زمان دیگری نصیب کرمانشاه شده و پلیس هم آماده ارائه بهترین خدمات به زوار حضرت امام حسین (ع) است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در مرز خسروی 58 گیت برای کنترل گذرنامه زائران آماده شده است تا تردد آن‌ها به سهولت انجام شود و مشکلی در رفت و آمد پیش نیاید.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های ما در حوزه ترافیکی است که اقدامات لازم در این خصوص از ورودی استان در شهر کنگاور انجام شده و تا مرز خسروی ادامه پیدا می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: این موضوع را هم باید در نظر داشته باشیم که کرمانشاه به عنوان استان معین ایلام نیز عمل می‌کند چرا که 70 درصد زائرانی که مرز مهران را انتخاب کرده‌اند از کرمانشاه عبور می‌کنند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه از زیرساخت‌های خوبی برخوردار هستیم و همه مسؤولان دست به دست هم داده‌اند تا میزبان خوبی برای زائران حضرت سیدالشهدا (ع) باشیم.

جاویدان در پایان، گفت: برای ارتقای امنیت مطلوب فعلی نیز تلاش و زائران مطمئن باشند که پلیس تحت هیچ شرایطی اجازه کوچکترین ناامنی را نمی‌دهد.

ارسال نظرات