اجرای پنجمین سال طرح امیدان امروز یاوران فردا در استان سمنان

پنجمین سال طرح امیدان امروز یاوران فردا در استان سمنان از ابتدای سال تحصیلی در مداری منتخب استان به همت سازمان بسیج دانش آموزی استان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۳۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی مربیان و مدیران مدارس طرح امیدان امروز یاوران فردا شهرستان شاهرود به میزبانی سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این گردهمایی که مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان، مسئول طرح امیدان امروز یاوران فردا استان، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان، فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر و معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود و مسئول پیگیری طرح امیدان امروز یاوران فردا این شهرستان حضور داشتند در خصوص برنامه‌های این طرح در مدارس بحث و تبادل نظر شد.
حجت الاسلام معمارزاده مسئول طرح امیدان امروز یاوران فردا بسیج دانش آموزی استان سمنان در سخنانی با بیان اینکه این طرح در سال پنجم اجرای خود قرار دارد اظهار کرد: این طرح در مدارس منتخب ابتدایی و متوسطه اول استان در حال اجراست.
وی با بیان اینکه امسال موضوع کار در مدارس ابتدایی خداشناسی، شیطان شناسی و خودشناسی است افزود: شهرستان شاهرود در اجرای طرح امیدان امروز یاوران فردا پیشتاز در استان سمنان هستند البته شاید در کمیت اینگونه نباشد، اما در کیفیت در استان سرآمد است.
معمارزاده با بیان اینکه در سمنان ۲۶ مدرسه در دامغان ۱۷ مدرسه و در شاهرود ۲۰ مدرسه و در سایر شهر‌ها مدارسی در این طرح فعالیت دارند گفت: در کنار این طرح شورای اندیشه ورز نیز فعال است و باید تلاش کنیم توانمندسازی مربیان نیز مورد توجه است.
سرهنگ پاسدار یوسفعلی طاهری رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان نیز در سخنانی با بیان اینکه طرح امیدان امروز یاوران فردا بومی استان سمنان است افزود: دانش آموزان در این طرح مسئولیت پذیری و دین پذیری و توجه به تربیت دانش آموزان در راستای انقلاب اسلامی مورد توجه است.
وی تاکید کرد: در این طرح با توجه به مهارت و سبک زندگی ایرانی اسلامی تلاش است آسیب‌های اجتماعی در مدارس و جامعه کمتر شود.
سید محمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود نیز در سخنانی با تقدیر از اجرای این طرح در کمک به آموزش و پرورش در راستای توجه به تربیت دانش آموزان از مدیران مدارس خواست در این راستا به مربیان این طرح کمک کنند و از این فرصت نهایت استفاده را در تربیت دانش آموزان استفاده کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار