خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت : تا کنون 150موکب از سراسر استان مجوز خود رادرستاد ثبت کرده اند و آماده خدمات رسانی در ایام اربعین هستند.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۳۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹

بهمن صحرایی امروز درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه: از آمادگی کامل موکب‌های اربعین خبر داد و اظهار داشت: از آنجا که ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان مسؤولیت کمیته اسکان و مشارکت‌های مردمی را برعهده دارد، بنابراین نصب و جواز برپایی موکب با ستاد بازسازی عتبات و عالیات است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات عتبات استان کرمانشاه افزود: تا‌‌کنون 150 موکب از سراسر استان مجوز خود را در ستاد ثبت کرده‌اند و آماده خدمت‌رسانی در ایام اربعین هستند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه مرز خسروی در سال جاری بازگشایی شده است خوشبختانه 30 درصد مشارکت مردم نسبت به سال گذشته برای برپایی موکب افزایش یافته است.

صحرایی در خصوص زمان ثبت‌نام و اخذ مجوز موکب، گفت: باتوجه به درخواست‌های زیاد مردمی برای برپایی موکب تاریخ اخذ مجوز آینده یعنی هفتم مهرماه سال‌جاری تمدید کردیم، امیدواریم شاهد مشارکت حداکثری باشیم.

*اسلام آباد غرب- مرز خسروی مسیر اصلی برپایی‌ موکب‌ها است

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات عتبات استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه <spanموکب‌داران مسیر جدید را برای برپایی انتخاب کنند، افزود: به دلیل باز شدن مرز خسروری مسیر جدید اسلام آباد غرب- دالاهو- سرپل‌ذهاب و مرز خسروی را برای برپایی موکب‌ها در نظر گرفتیم و امیدواریم موکب‌داران با انتخاب این مسیر پذیرایی خوبی از زائران را به نمایش بگذارند.</span

وی با اشاره به مسیرهای دیگر، عنوان کرد: موکب‌ها در مسیر کنگاور به سمت بیستون، سنقر به بیستون و کامیاران و بیلوار به سمت مرز طبق روال گذشته فعالیت خواهند داشت و به صورت رفت و برگشت از زائران پذیرایی خواهند کرد، همچنین در شهر کرمانشاه نیز موکب‌هایی مقرر شده‌اند تا در ورودی و خروجی شهر خدمت‌رسانی کنند.

ارسال نظرات