رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور:

«بیان حق با زبانی رسا» مهمترین ویژگی چله نخست انقلاب اسلامی است

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: «بیان حق با زبانی رسا» از سوی امام راحل، مهمترین ویژگی چله نخست انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۲۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سید محمد باقرزاده ظهر امروز در دومین یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه ناجا در سالن همایش‌های موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی اظهار داشت: امروز وارد مرحله عملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شده‌ایم و باید در این مسیر راسخ باشیم.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور افزود: مهمترین ویژگی شهدا این بود که تنها با خدا معامله کردند؛ باید از این روش تاسی کرده و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

سردار باقرزاده تصریح کرد: مهمترین ویژگی گام نخست انقلاب اسلامی بیان حق با زبانی رسا بود که توسط امام راحل در سال ۴۲ و در جریان مبارزه با رژیم ستمشاهی عنوان شد و اکنون باید در مسیر حمایت از آن قدم برداریم و این اندیشه را تثبیت کنیم.

سردار باقرزاده با اشاره به اینکه شهدا چراغ هدایت و روشن کننده مسیر بشریت هستند بیان کرد: هر فتنه‌ای توسط شهدا و با تمسک به راه و سیره آن‌ها برطرف می‌شود.

وی بصیرت، تشخیص وظیفه و تکلیف، عالم به زمانه، پایداری و بینش را از صفات متمایزکننده سربازان یگان ویژه دانست و تاکید کرد: گام‌های عملی برای رسیدن به منش شهادت است که شهدای ما آن را کسب کرده‌اند.

سردار باقرزاده با تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه پلیس در مسیر تامین امنیت تاکید کرد: قدرت و بصیرت ویژگی اصلی فعالیت پلیس است و نیرو‌های یگان ویژه به خوبی از این صفات برخوردار هستند و توانسته‌اند در مسیر تامین امنیت قدم بردارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها