خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

هفته دفاع مقدس سمبل ایستادگی و مقاومت است

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هفته دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه سمبل ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۱۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، محمدتقی اوصانلو در یادواره سردار شهید حاج کریم بهرامی که ظهر امروز در نقده برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه سمبل ایستادگی، مقاومت و پایداری در مقابل استکبار جهانی به شمار می‌رود.

وی گفت: در زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد نود هزار آمریکایی در ارتش ایران وجود داشت، که همه از خلیج فارس به زباله‌دان تاریخ انداخته شدند، و از آن به بعد آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی کینه دارد به همین خاطر در مواجهه با ملت ما همواره دشمنی می‌کند.

اوصلانلو در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، این روزها را نماد پیروزی در مقابل استکبار دانست و اضافه کرد: در این ایام باید شکوه و عظمت اقدامات شهداء را برای نسل جدید تبیین کنیم، تا از این رهگذر برای جوانان کشورمان الگو معرفی کنیم.

 این مسوول با بیان اینکه هر موقع ملت بزرگ ایران اسلامی از رهبری حکم جهاد دریافت کنند، هر آنچه دارند در طبق اخلاص می‌گذارند، اضافه کرد: با رهنمودهای فاضلانه ایشان تاکنون کشورمان مقابل آسیب‌های مختلف محفوظ مانده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم تلاش برای نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در کشورمان تاکید کرد و افزود: گرچه در این زمینه گام برداشتن به معنای واقعی کلمه کاری سخت و دشوار همچنین زمان‌بر است ولی باید تا جایی که می‌توانیم تلاش کنیم.

این مسوول وجود نیروهای مخلص نظیر سردار شهید بهرامی را در پیروزی های گذشته بسیار موثر عنوان کرد و ادامه داد: سردار بهرامی هر وقت در مناطق عملیاتی مرزی حاضر می‌شد،  ضدانقلاب از نام او به وحشت می‌افتاد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تنها راه حفظ انقلاب و نام شهدا، وجود روحیه جهادی در بین جوانان و مردم این سرزمین است که باید روز به روز تقویت شود.

اوصانلو اظهار داشت: پس از گذشت ۴۰ سال جوانان ما هنوز روحیه انقلابی دارند که با توجه به این امر، هیچ جای دنیا برای ایادی استکبار و آمریکا و اروپا امن نیست و آنها باید از پشت‌سر خود نیز هراس داشته باشند.

سردار شهید کریم بهرامی در اول فروردین ۱٣٣۸ در روستای کهریز از توابع نقده در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۹۱ در منطقه مرزی سردشت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

نقده در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار