یک کارشناس مسائل سیاسی نشر دروغ دختر آبی از سوی نمایندگان مجلس را شمشیر کشیدن در برابر جمهوری اسلامی تلقی کرد و از قوه قضائیه خواستار جدیت و عدم تبعیض در برخورد با فساد سلبریتی‌ها و افراد شاخصی که به این جریان دامن زدند شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۵۰۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
علی سهیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ضمن اشاره به جنبه‌های مختلف پروژه دروغ دختر آبی اظهار کرد: می‌توان گفت: این پروژه اولین اقدام دشمن برای زیر سوال بردن عدالت قوه قضائیه است و قطعا آخرین اقدام هم نخواهد بود؛ قوه‌ای که عزم خود را برای مبارزه با فساد جزم کرده، اگر عدالت نداشته باشد طبیعتا سایر اهداف او هم به مقصد نمی‌رسد.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: در این میان عده‌ای از نخبگان و مسئولینی که باید هدایتگر مردم عادی جامعه باشند متاسفانه به علت نداشتن سواد و بصیرت رسانه ای، مرتکب گمراهی شدند و با وجود تکذیب ماجرا هنوز هم بر روی اشتباه خود پافشاری می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به تکرار دروغ التهاب آفرین ۶ ماه حبس توسط آقای علی مطهری، عضو لیست امید تصریح کرد: اینطور واکنش‌ها از سوی افراد شاخص یا دلیل بر حماقت آنهاست و یا برای فرار از پاسخگویی در برابر هیئت رسیدگی به تخلفات نمایندگان و قوه قضائیه است؛ بنابراین از نظر آن‌ها بهترین راه این است که بر لجاجت خود اصرار کرده و ذهنیت دروغگویی و بی عدالتی قوه قضائیه را در سطح جامعه القا کنند.

سهیلی گفت: متاسفانه عده‌ای از افراد ساده لوح و آلت دست دشمن همچون خانم پروانه سلحشوری در خیال خام خود که متاثر از فضای آلوده کانال‌های ماهواره‌ای غربی است، فکر می‌کنند ادامه این خودسوزی‌ها در سطح اجتماع منجر به حرکت مردم علیه حکومت اسلامی خواهد شد؛ بیان این مسائل از سوی یک نماینده مجلس را چیزی جز شمشیر کشیدن در برابر جمهوری اسلامی نمی‌توان تلقی کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: افرادی همچون مطهری و سلحشوری صلاحیت داشتن منصب نمایندگی مردم را نداشته و اگر مجلس حاضر نشود با آن‌ها برخورد کند باید منتظر موضع گیری‌های شدید مردمی علیه خود باشد.

وی تاکید کرد: در این میان انتظار مردم از قوه قضائیه این است که تبعیض قائل نشده و از تمام سلبریتی‌ها و کسانی که به این دروغ بزرگ دامن زدند درخواست پاسخ و توضیح کند؛ برخورد با فساد فقط معطوف به اقتصاد نیست و در تمام ابعاد باید پیگیری شود.

سهیلی تصریح کرد: البته قوه قضائیه در آغاز یک راه بسیار پیچیده قرار دارد؛ حرکت آن سال‌ها عقب افتاده بود و راه اندازی دوباره جریان مبارزه همه جانبه با فساد ممکن است کمی سخت باشد، اما اگر راه بیفتد دیگر هیچ جریانی توان ایستادن و قد علم کردن در برابر این نهاد انقلابی را نخواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این راه بسیار سخت نمی‌توان از نقش خطیر و بااهمیت مردم غافل شد؛ اگر اقشار مختلف مردم، دانشجویان، طلاب و رسانه‌های انقلابی از قوه قضائیه برای رسیدگی به این جرایم مطالبه گری کرده و با دادن بیانه‌های مختلف اعلام حضور و حمایت کنند، دستگاه قضا با قوت بیشتری مبارزه با فساد را پیگیری کرده و برکاتش نصیب همین مردم خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها