مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: بیش از 1 هزار و 200 برنامه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در سراسر استان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۹۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، جلیل وحیدی امروز در نشست خبری که برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیش از 1 هزار و 200 برنامه در مناطق مختلف آذربایجان غربی اجرا می‌شود، همچنین در اغلب این برنامه‌ها محوریت با مردم است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها از 31 شهریور ماه امسال تا هفتم مهر اجرا خواهد شد، ادامه داد: رژه نیروهای مسلح برای نشان دادن اقتدار و آمادگی و قدرت بازدارندگی کشور، دیدار با خانواده معظم شهدای استان، افتتاح نمایشگاه فرهنگی و هنری در پارک ائللرباغی ارومیه با 50 غرفه، برپایی آئین عطرافشانی مزار شهدای استان، مسابقات رالی جانبازان و معلولان، افتتاح 60 واحد خانه محروم با مبلغ 24 میلیارد ریال از جمله این برنامه‌ها هست.

این مسوول تولید محتوا برای تلویزیون‌های شهری و بانک‌ها و ویژه برنامه‌ حماسه ماندگار، ارسال پیام کوتاه توسط شرکت مخابرات استان، برگزاری مسابقات مختلف را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: همچنین هشت نفر از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در برنامه تلویزیونی شبکه استانی شرکت خواهند کرد، نمایش فیلم‌های ویژه دفاع مقدس، حمایت از اکران فیلم‌های مرتبط با این موضوع در سینماهای استان، تجلیل از پیشکسوتان، برپایی یادواره در شهرستان‌ها سایر برنامه‌ها هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی با بیان اینکه این ایام یک فرصت مغتنم برای انتقال‌ ارزش‌های انقلاب است، اظهار کرد: بنابراین باید از ظرفیت نهفته در این روزها حداکثر استفاده را کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات