خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به لزوم استفاده از ظرفیت بسیجیان نخبه توسط مسوولان شهرستان و استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۸۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان از آزادشهر، سردار حسین معروفی در همایش مجمع عالی بسیج شهرستان آزادشهر که با حضور نخبگان بسیجی و باهدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج مستضعفین یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با تدبیر امام( ره) شکل گرفت.

وی تصریح کرد: یکی از خروجی های ارزشمند بسیج مستضعفین مجامع نخبگان است که هدف اصلی آن برنامه ریزی برای احصا و مشکلات هر شهرستان و استان برای کمک به مسوولان اجرایی و حل مشکلات مردم است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: جمعیتی که در مجامع عالی بسیج که نخبگان بسیجی استان به شمار می رود متعلق به مردم است.

معروفی خاطرنشان کرد: رویکرد ما در مجامع عالی بسیج بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند در این مسیر به ظرفیت به‌کار گیری جوانان مومن، انقلابی پا به کار و مسلط تاکید داریم.

وی با تاکید براینکه جوانان را برای ساختن جامعه اسلامی و برنامه ریزی برای رسیدن به تمدن اسلامی باید به کارگیری کرد گفت: از مسوولان استان و شهرستان درخواست داریم از نخبگان جوان بسیجی که دلسوز نظام هستند و بدون توقع ولی با فکر و ایده به فکر حل مشکلات مردم هستند بهره بجویند تا بتوانیم مشکلاتی را برطرف کنیم.

معروفی اظهار کرد: مجامع عالی بسیج علاوه بر کمک به مسوولان شهرستان و استان یکی از وظایف دیگری که دارند تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

در پایان این همایش، انتخابات مجمع عالی بسیج شهرستان آزادشهر برگزار و حجت الاسلام حسن بهرامی با 189 رای به عنوان رئیس و خانم نسیبه ترقی با 172 رای به عنوان نائب رئیس . خانم مریم کهساری با 135 رای به عنوان ناظر مجمع برگزیده شدند.

آقایان فخیره 106 رای،حاجی آبادی با 99 رای، لاری کمان با 68 رای و غفاری با 59 رای کسب کردند که مقرر شد به عنوان مشاور با مجمع بسیج همکاری نمایند.

تصاویر:

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها