خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور خبرداد:

برگزاری بیش از ۳ هزار برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در خوزستان

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) استان خوزستان گفت: در هفته دفاع مقدس در استان خوزستان، سه هزار و ۱۶۵ برنامه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۸۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج ، سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در ۳۱ شهریور سال ۵۹ رژیم بعث صدام که بر کشور عراق حکومت داشت با تحریک استکبار جهانی، تنها ۱۵ ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگی همه‌جانبه را علیه کشور ما آغاز کردند.

وی افزود: از ماه‌ها قبل از ۳۱ شهریور، مقدمه‌چینی‌های این جنگ با حمله به روستاها و پاسگاه‌های مرزی را آغاز کرده بودند و در نهایت در آن روز با ۲۰۰ فروند هواپیما ۲۰ نقطه حساس کشورمان را موردحمله قرار دادند.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) استان خوزستان تصریح کرد: در ۶ ماهه ابتدایی جنگ، رژیم بعث به نیروهای ما برتری نسبی داشت و توانست بخشی از کشور را نیز تصرف کند.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه ما با مقاومت توانستیم حرکت ماشین جنگی صدام را کند کنیم، بیان کرد: این جنگ پنج استان مرزی را مورد هجوم قرار داد که عمده حملات در خوزستان رخ داد و هدف اصلی آنها نابود کردن و شکستن نظام جمهوری اسلامی بود.

وی عنوان کرد: با ایستادگی، مجاهدت و مقاومت مردم و رهبری امام خمینی (ره) توانستیم موفقیت‌های خوبی را کسب کنیم و بدون وابستگی ابرقدرت‌های حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندهیم.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) استان خوزستان گفت: دشمنان بعد از جنگ نیز سخت‌ترین هجمه‌ها را به ما وارد کردند اما ما در طول این سال‌ها با تأسی از مقاومت و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس که برگرفته از آموزه‌های دینی بود توانستیم در برابر همه این هجمه‌ها ایستادگی و پیروز میدان باشیم.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه دشمنان حتی از یادآوری هشت سال دفاع مقدس ما هراس دارند، افزود: در ۳۱ شهریور سال گذشته و اجرای عملیات تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح شاهد آن بودیم.

وی با بیان اینکه این عملیات تروریستی اولین حمله در استان خوزستان نبوده است، عنوان کرد: در استان خوزستان عملیات تروریستی مختلفی انجام شد است و در کشور نیز وجود ۱۷ هزار شهید ترور، بیانگر حوادث متعدد از این حرکت ناجوانمردانه خبر می‌دهد.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) گفت: در هفته دفاع مقدس پیش رو سه هزار و ۱۶۵ برنامه در تمامی نقاط استان برگزار می‌شود.

شاهوار پور تصریح کرد: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به برگزاری یادواره شهدا، اهداء ۲۰۰ جهیزیه به نیازمندان، توزیع بیش از دو هزار بسته لوازم‌التحریر به نیازمندان، واگذاری ۳۵ باب مسکن که توسط جهادگران ساخته‌شده، گردهمایی سربازان، بازسازی عملیات محمد رسول‌الله، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و گل‌باران حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال گذشته اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار