خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه با اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در سربیشه، از برگزاری یادواره شهیدان عشایر، سادات و یادواره شهیده محمودی در روستاهای علی آباد، شواکند و شهر سربیشه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۸۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ حمید ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه سربیشه درنشست خبری  برنامه های هفته دفاع مقدس درشهرستان سربیشه را تشریح کرد و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها و ایثارگری های رزمندگان 8سال دفاع مقدس است. در دورانی که هدف حمله صدام حذف انقلاب بود و تمام دنیاعلیه کشور ما وارد عمل شده بودند و به صدام هر کدام به طریقی از جمله پایگاهی، شیمیایی، نیروگاهی و...کمک می کردند و در این بین عمده حمایت را شوروی و آمریکای خبیث داشتند.

فرمانده ناحیه سپاه سربیشه برنامه هایی را که درهفته دفاع در شهرستان اجرا خواهد شد را دیدار با امام جمعه شهرستان، رژه موتوری و خودرویی از یگانهای نظامی و انتظامی ، انجام گشت رضویون و راه اندازی ایست و بازرسی عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: با شروع سال تحصیلی که همزمان با هفته دفاع مقدس است در مدارس زنگ مقاومت به صدا در خواهد آمد که در دبیرستان نواب صفوی سربیشه با حضورمسئولین این زنگ به صدا درخواهد آمد. همچنین دراین هفته تجلیل ازایثارگران و افتتاح نمایشگاههایی در برنامه خواهد بود.

ابراهیمی افزود: عیادت از بیماران و خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس و نشست های بصیرتی ازدیگر برنامه های این هفته مبارک خواهد بود.

وی در ادامه از برگزاری یادواره  شهیدان عشایر، سادات و یادواره شهیده محمودی در روستاهای علی آباد، شواکند و شهر سربیشه خبر داد و پیاده روی خانوادگی ، ویزیت رایگان ، شرکت بسیجیان در نماز جمعه ، ایستگاههای صلواتی ، مسابقات بومی و محلی، برگزاری مسابقات صنایع دستی، شب خاطره، میز خدمت و برگزاری اردوهای جهادی 3 و 7روزه را از جمله برنامه هایی که درهفته دفاع برگزار خواهد شد عنوان کرد.

توزیع پک لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند

فرمانده ناحیه سپاه سربیشه گفت: 22پک لوازم التحریرشامل مداد، دفتر، قلم ، جامدادی و مداد تراش و... در آستانه شروع سال تحصیلی جدید به ارزش هر بسته 175هزار تومان و در مجموع با اعتبار 3میلیون و800هزار تومان توسط بسیج اصناف ناحیه مقاومت سپاه سربیشه و با همکاری خیرین فراهم و در بین دانش آموزان محروم و نیازمند شهر و روستاهای مجاور که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها