خبرهای داغ:
درراستای کمک رسانی به دانش آموزان بی بضاعت در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید به همین منظور تعدادی لوازم التحریر و کیف با همت پایگاه مقاومت بسیج شهید بهروز حیاتی شهرستان هندیجان در میان دانش آموزان محروم توزیع شدند.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۸۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، با همت و تلاش فرماندهی و بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج شهید بهروز حیاتی در هندیجان جنوبی در اقدامی جهادی و همکاری خیرین تعدادی لوازم التحریر و کیف در میان دانش آموزان نیازمند در شهرستان توزیع و همچنین کیف و همراه با تصاویر شهدای هشت سال دفاع مقدس به انها اهداء شد .

در ادامه گزارش، بسیجیان گروه جهادی شهید بهروز حیاتی در راستای یاری رساندن به خانواده های محروم شهرستان هندیجان اقدامات خوبی بصورت منظم و هماهنگ شده در طول سال انجام می دهند که تا کنون در محیط شهرستان مفید و تاثیرگذار بوده است.

بسیجیان گروه جهادی شهید بهروز حیاتی در تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز دانش آموزان مستمند کارهای خوبی انجام داده اند که در این باره همچنان این گونه کارهای خداپسندانه قبل از بازگشایی مدارس با جدیت ادامه خواهد داشت که از آنها تقدیر و تشکر می شود.

در ادامه گزارش مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل حسین عنانات در حاشیه کمک به خانواده های نیازمندهندیجان تاکید داشت : که امسال مخصوصا در ایام ماه محرم اقدامات خوبی در توزیع بسته های مواد غذایی و لوازم التحریر در راستای کمک رسانی مفید انجام شده و بصورت ویژه خدماتی در تهیه کیف و کفش برای دانش آموزان محروم با همکاری خیرین در دست اقدام است که با یاری خداوند بخشی قبل از آغاز سال تحصیلی و مابقی درحین تحصیل اجرایی خواهند شد.

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان عنوان کرد : برای حدود ۸۰خانواده محروم و بی سرپرست نون های محلی به همراه گوشت و دیگر موارد مورد نیاز در شهرستان توزیع شده و همچنان در ایام ماه محرم و صفر اینگونه خدمات ادامه دارد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها