خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه باغملک از برگزاری 70برنامه فرهنگی، سیاسی و ورزشی در هفته دفاع مقدس با همکاری ادارات و نهادها در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۷۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

سرگرد پاسدار سید اسلام موسوی فرمانده سپاه ناحیه باغملک، در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج: ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس به عنوان هویت‌ ما به شمار می‌رود، سپاه ناحیه باغملک مانند دیگر نواحی استان برنامه‌های ویژه‌ای را در هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند.
سرگرد موسوی بیان کرد: دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان شجاع و دلیر حاضر در جنگ تحمیلی نقطه شروع توانمندی و توسعه کشور بود و هم اکنون نیز عاملی برای اثبات توان و قدرت ایران در سطح منطقه و جهان است.
وی گفت: باید فرهنگ دفاع مقدس و ارزش های آن در جامعه اشاعه پیدا کند و تفکر جهاد و ایثار و آرمان های مقدسی که رزمندگان برای حفظ آن جنگیدند، نهادینه شود چرا که همه داشته های ما از دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه ناحیه باغملک تاکید کرد: به فرموده فرمانده کل قوا امام خامنه ای(مدظله عالی) به برکت خون شهدا و تجارب گرانبهای جنگ هشت ساله هیچ نگرانی و ترسی از آینده نداریم و دفاع مقدس یک نعمت بی بدیل و ارزشمند برای ایران اسلامی است.
وی از برگزاری 70 برنامه فرهنگی، سیاسی و ورزشی توسط سپاه خبر داد و افزود: یادواره شهدای ترور شهرستان ،اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم ، افتتاح پایگاه مقاومت،ساختمان بهداری و سالن ورزشی بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
سرگرد سید اسلام موسوی از دیدار با خانواده معظم شهدا، پرپایی نمایشگاه،معرفی کتابهای دفاع مقدس و انقلاب به عنوان دیگر برنامه‌های پیش بینی شده یاد کرد
وی افزود: به منظور ارتقای بصیرت و علوم روز نشست بصیرتی و سیاسی با موضوع گام دوم ویژه حلقات صالحین برگزار می‌شود و امروز می توانیم از ظرفیت بسیجیان نهایت استفاده را ببریم و مبانی اعقتادی را به نوجوانان و جوانان انتقال دهیم.
وی بابیان اینکه زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس از دیگر برنامه‌هاست، ابراز کرد: اعزام سخنران به مدارس سطح شهرستان اعم از مدارس روستایی و شهری به منظور تشریح و تبیین ابعاد دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
فرمانده ناحیه باغملک در پایان اظهار داشت:غبار روبی گلزار شهدا(مرکز شهر،بخشها،دهستانها و روستاها)-دیدار از خانواده شهدا ،برپایی ایستگاه صلواتی توسط هلال احمر ،تامین اجتماعی و مخابرات شهرستان-ایجاد سنگر با گونی و نصب بنر هفته دفاع مقدس جلوی تمام ادارات شهرستان و بخشها، نمایش فیلم های عمار و دفاع مقدس در سطح حوزه ها و پایگاه ها ی مقاومت، تجلیل از کار آفرینان شهرستان، شرکت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان ، راه اندازی طرح ایستگاه سلامت و میز خدمت و تجلیل از زنان بسیجی و نخبه و پیشکسوت در عرصه جهاد و مقاومت از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است که در موعد مقرر اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها