خبرهای داغ:

برگزاری جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده مسجدسلیمان

فرمانده سپاه پاسداران مسجدسلیمان : پس از بازدید سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران از محلات زلزله زده دستور به مرمت و بازسازی ۳۰۰ خانه زلزله زده ؛ احداث پنج مدرسه شش کلاسه و همچنین مرمت و بازسازی ۳۵ مدرسه و علاوه بر این پیگیری چند پروژه دیگر را دادند.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۷۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مسجدسلیمان ؛ جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده مسجدسلیمان با حضور فرماندهی سپاه پاسداران ، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج و اعضای شورای جهادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران مسجدسلیمان با همکاری بسیج سازندگی ناحیه در سالن جلسات سپاه برگزار شد.

در این جلسه که با هدف شناسایی، تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده برگزارشد جناب سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان در جمع شورای جهادی ناحیه ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش و همچنین تقدیر از گروه های جهادی بسیج سازندگی از اجرای طرح بازسازی۳۰۰خانه آسیب دیده از زلزله اخیر در مناطق و محلات مختلف شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با وقوع زلزله ۵/۷ ریشتری در مسجدسلیمان و با توجه به فرسوده بودن اکثر مناطق این شهرستان منجر به تخریب و آسیب دیدگی واحدهای مسکونی در بخش هایی از مناطق شد و در پی آن بنا بر ضرورت های موجود؛ مسئولین استانی و کشوری از این منطقه بازدید کردند و سرلشگر پاسدار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران نیز به این شهرستان سفری داشتند.
وی ادامه داد: پس از بازدید سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران از محلات زلزله زده دستور به مرمت و بازسازی ۳۰۰ خانه زلزله زده ؛ احداث پنج مدرسه شش کلاسه و همچنین مرمت و بازسازی ۳۵ مدرسه و علاوه بر این پیگیری چند پروژه دیگر را دادند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر توسط گروهای جهادی پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج عملیات شناسایی خانه های آسیب دیده در مناطق مختلف آغاز خواهد شد و انشاء الله تا پایان سال ۹۸ این پروژه ها را به اتمام خواهیم رساند.
فرمانده سپاه پاسداران مسجدسلیمان در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر چند گروه جهادی جهت شناسایی خانه های زلزله زده که شرایط حاد دارند و از لحاظ معیشتی و... دچار مشکل هستند به محلات مختلف زلزله زده اعزام شدند.
گفتنی است بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان دارای بیست گروه جهادی از نیروهای جهادگر بسیجی پایگاه و حوزه های مقاومت بسیج و مساجد محلات است.

 

جلسه هم اندیشی ویژه خدمات رسانی هرچه بهتر به مناطق آسیب دیده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مسجدسلیمان ، جلسه هم اندیشی ویژه ارائه خدمات رسانی هرچه بهتر به منازل آسیب دیده با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان مسئول بسیج سازندگی ناحیه و مدیران ادارات بنیاد مسکن بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره ) صبح روز دوشنبه ۲۵ شهریور ماه در سالن جلسات سپاه پاسداران برگزارشد.

این جلسه پیرو جلسه پیشین ستاد بازسازی منازل آسیب دیده با حضور مسئولین بنیاد مسکن ؛ بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره ) جهت هم اندیشی ویژه ارائه خدمات رسانی هرچه بهتر از نظر فنی به مناطق آسیب دیده در دفتر فرماندهی برگزارشد.
در این جلسه ضمن اینکه هریک از مسئولین مربوطه نظرات و راهکارهای خود را ارائه نمودند درخصوص هرنوع همکاری در این زمینه باسپاه پاسداران نیز اعلام همکاری کردند.
گفتنی است این جلسات تا زمان بازسازی منازل آسیب دیده تداوم خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها