حجت الاسلام دکترسید ابراهیم حسینی،در دیدار با خانواده شهدای والامقام این شهر گفت:شهدا بهترین معامله عصر را با خدا داشتند و چشم داشتی به دنیا نداشتند ولی مسئولین و مردم وظیفه تکریم خانواده شهدا را دارند.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۶۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی،امام جمعه شهر ساوه در دیدار با خانواده شهدای والامقام این شهر گفت:شهدا بهترین معامله عصر را با خدا داشتند و چشم داشتی به دنیا نداشتند ولی مسئولین و مردم وظیفه تکریم خانواده شهدا را دارند.

وی پس از شنیدن مشکلات خانواده شهدا بیان کرد: فراتر از قانون نداریم ولی می توان قانون را با توجه به بندها طوری تفسیر موسع کرد یا از اختیارات خاص به نفع مردم استفاده کرد که مشکلات کمتر شود.

 سرهنگ دوم پاسدار حجت اله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: تکریم از خانواده شهدای والامقام وظیفه است ، خانواده شهدا بر همه ما حق دارند.

وی افزود: کنگره نقش امام خمینی (ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس در یازدهم مهرماه در اراک برگزار می شود که در راستای همین کنگره ، سرکشی از خانواده شهدا و دعوت جهت شرکت در این مراسم برگزار می شود.

سرهنگ دستجانی اظهار کرد: توفیقی است که به بهانه این کنگره از تمامی خانواده شهدا سرکشی می شود و مسئولین از نزدیک با مشکلات آنها آشنا می شوند.

 گفتنی است از خانواده شهید سلیمان دلاور و شهیدان پناهی با حضور فرماندار شهرستان ویژه ساوه و مسئول بنیاد شهید ساوه دیدار شد و تابلو فرش های منقش به شهید اهدا شد.

 

 

ارسال نظرات