حجت الاسلام رضایی گفت: یکی از موضوعات مهم در باب امر به معروف و نهی از منکر این است که نسبت به موضوعات جامعه خود حساس ودلواپس باشیم.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۴۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همگام با عزاداری سرور و سالار شهیدان نشست بصیرتی با حضور کارکنان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) فارسان این برگزار شد.

در این برنامه که با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان همراه بود مددجویان و کارمندان ضمن ابراز ارادت به پیشگاه حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) ،با آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند و اعلام کردند که همواره در کنار رهبر و امام خود باقی خواهند ماند.

حجت الاسلام مسلم رضایی خطاب به مددجویان و کارمندان کمیته امداد شهرستان فارسان، گفت: همانطور که مکرر تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب را در باب امربه معروف ونهی از منکرشنیده ایم،  مطمئنا اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جایی نداشته باشد اشرار بر ملت مسلط می شوند و تاریخ پر است از نمونه های این کوتاهی جوامع که زمینه را برای تسلط افراد بی دین و شرور فراهم کرده است.

وی افزود: سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام) نیز برای امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با ظلم قیام نمود و به پیروان خود این درس را داد که همیشه باید علیه ظلم اقدام و قیام کرد.

حجت الاسلام رضایی، دلواپسی برای مسایل جامعه را وظیفه دینی دانست و تصریح کرد: متاسفانه این روزها شاهدیم برخی ها برای عکس انداختن با دشمنان انقلاب و نظام اسلامی له له می زنند و یکی از موضوعات مهم در باب امر به معروف و نهی از منکر این است که نسبت به موضوعات جامعه خود حساس  ودلواپس باشیم.

وی گفت: تذکر دادن باید در مواقع لازم صورت گیرد و این امر در مورد افراد صاحب منصب نیز صدق می کند و اگر با تسامح و تساهل با موضوعات برخورد کنیم اتفاقاتی همچون اتفاقات سال 61هجری خواهد افتاد و حسین ها به مسلخ شهادت خواهند رفت.

وی اظهار داشت: البته تحقیر و توهین در تذکر دادن و امر به معروف و نهی از منکر مذموم است و باید در کمال ادب اسلامی به انجام این فریضه اقدام کرد و اینک که فضای مجازی نیز میدان تقابل و گسترش اندیشه هاست، فعالین عرصه امر به معروف و نهی از منکرات تا حدامکان در این میدان نیز حضور یافته و در مواقع لازم نظرات خود را بیان کرده و تذکرات لازم را منتشر کنند.

 

ارسال نظرات