خبرهای داغ:
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: هدف سفرهای استانی سپاه، ایجاد پوشش فراگیر در حوزه رفع محرومیت و کاهش برخی از ناهنجاری های جامعه است.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۲۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرلشکر حسین سلامی امروز در بدو ورود به فرودگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار ما، هدف از سفر خود به خراسان شمالی را محرومیت زدایی، خدمت رسانی و کمک به اقشار کم برخوردار این استان دانست و گفت: این مهم یکی از تأکیدات و دستورات صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: عموما رفع محرومیت در مناطق و استان های مرزی در ابتدای کار اهداف مورد نظر ما است.

سردار سلامی بیان داشت: سعی می کنیم نقشه سفرها را با همین جغرافیا آغاز و در نهایت به تمام کشور گسترش دهیم و یک پوشش فراگیر در حوزه رفع محرومیت و کاهش برخی از ناهنجاری هایی که وجود دارد را انجام دهیم.

وی افزود: کلنگ زنی و آغاز فاز جدید پروژه های محرومیت زدایی را تا حدی که توانایی های ما اجازه می دهد، انجام می دهیم.

سردار سلامی در ادامه دیدار با نیروهای سپاه خراسان شمالی، بازدید از مرز ها و ارزیابی وضعیت و پیگیری اهداف متعدد سپاه استان و بهره برداری از پروژه ها را بخشی از برنامه سفر خود به خراسان شمالی اعلام کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه آنچه که در سال گذشته به مناسبت 40 سال انقلاب اسلامی، هدف گذاری شد، 40 هزار پروژه بود، اظهارداشت: بخشی از این پروژه ها به پایان رسیده و بخشی در مسیر اجرایی شدن است و ما این مسیر را تا کامل شدن، دنبال می کنیم.

 

  

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها