فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در گفتگو با «بسیج»؛
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با بیان اینکه دفاع مقدس نشان داد مقاومت تنها راه مقابله با دشمن است ، گفت: دفاع مقدس اگر چه به ما تحمیل شد اما برای مستکبرین جز روسیاهی چیزی نداشت به سند حقانیتی برای اثبات اقتدار و عزت ایران در مقابل جهانیان تبدیل شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۴۱۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار مجید زنجانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از تجربیات و حماسه‌آفرینی‌ها و مقطعی کم‌نظیر در تاریخ معاصر جهان است که به عنوان نماد استقامت و پایداری ملت سلحشور ایران ثبت شده است.

دفاع مقدس نشان داد مقاومت تنها راه مقابله با دشمن است

وی بیان کرد: در همین روزهای دفاع مقدس ایران دوست و دشمن را شناخت، چرا که به اذعان بسیاری از صاحبان قدرت در دنیا ایران در دفاع مقدس در مقابل 50 کشور جهان ایستادگی کرد، آن هم با کمترین امکانات و زمانی که تازه از انقلاب و مشکلات و مبارزات آن فارغ شده بود.

وی افزود : بعد معنوی  وروحیه انقلابی نیروهای عمل کننده ما در زمان دفاع مقدس،هیچوقت در محاسبات دشمنان ما به چشم نیامد ونه تنها در آن زمان حتی امروز نیز که دشمنان جنگ تمام عیار و هوشمندانه طراحی بر علیه ملت شجاع ایران،  قابل درک وسنجه نمی باشد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با اشاره به اتفاق اخیر مورد هدف قرار دادن پالایشگاه عظیم  نفتی عربستان سعودی توسط مجاهدین یمنی افزود : غفلت از این قدرت الهی توسط دشمنان  می باشد که هیچوقت در محاسبات مادی آنان لحاظ نمی شودوهمه  اینهااین را ثابت میکنند که جبهه مقاومت اسلامی با توکل به اراده الهی وخواست خود نصرت الهی را بر جبهه کفر وباطل غلبه خواهد داد.

سرهنگ پاسدار  زنجانی اظهار داشت : از آموزه های دفاع مقدس شعار ما می توانیم می باشد واین واقعیت را اثبات می کند که اگر ما بر خدا توکل کنیم وتوسل به اهل البیت عصمت وطهارت ومکتب جریان ساز عاشورا را ملاک عمل قرار دهیم  بر تمامی مشکلات  اقتصادی ،سیاسی وفرهنگی  بطور حتم فائق خواهیم شد.

 این مسئول با تاکید بر اینکه  دفاع مقدس و عاشورا دو مفهوم جدایی‌ناپذیر هستند گفت: در حالی که دشمنان انقلاب اسلامی خواب تصرف چند روزه  ایران را در سر می‌پروراندند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان داوطلب بسیجی در کنار سایر نیروهای مسلح کشور یک خط دفاعی مستحکم برای دفاع از انقلاب اسلامی تشکیل دادند و نقشه‌های استکبار جهانی نقش بر آب شد. کدام فرهنگ به جز فرهنگ عاشورایی می‌توانست ملت ایران را از این آزمون سخت سربلند بیرون بیاورد.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی و جهادی در دوران دفاع مقدس متبلور و تثبیت شدند، خاطرنشان کرد: شرح نقش بزرگ و تاثیرگذار سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و بسیج مردمی در پیروزی بزرگ ملت ایران در دفاع مقدس به سال‌ها زمان نیاز دارد.

وی در پایان به برنامه های هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج اشاره داشت و افزود : برگزاری یادواره شهداء در سطح مساجد ، سرکشی از خانواده معظم شهداء بعنوان اصلی ترین و راس برنامه های ماست ، شرکت در مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور نیروهای بسیجی  گردانهای بیت المقدس و کوثر بعنوان نمایش قدرت و صلابت ، اما گل سر سبد برنامه های امسال ما برگزاری نمایشگاه در امتداد عاشورا در میدان استقلال  (اسبی) عظیمیه می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها