سید مرتضی علوی
در جمع کارکنان ناحیه مقاومت سامان عنوان شد:
حجت الاسلام عباسی گفت: شجاعت، ایثار و جانفشانی رزمندگان دردفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی را در برابر تمام تهدیدات دشمنان بیمه کرده است.
کد خبر: ۹۱۷۵۳۹۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی و د ینی، در آستانه فرارسیدن سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان، اظهار کرد: همه ما ملت ایران از هشت سال دفاع مقدس درس‌های زیادی آموختیم، و باید فرهنگ دفاع مقدس را به نسل‌های آینده جامعه انتقال دهیم.

حجت الاسلام مصطفی عباسی گفت: دوران دفاع مقدس به عنوان یک دانشگاه و محل آموزش برای جوانان نسل امروز است، دفاع مقدس علاوه بر درس اخلاق و جوانمردی در سایر حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و علمی و سیاسی و ...، نیز دستاوردهای زیادی برای این کشور به ارمغان آورده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رژیم بعثی عراق درسال ۵۹ با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باحمایت کشورها وقدرت های استکباری جهان به ایران حمله کرد و جنگی نابرابر را به مردم ایران تحمیل کرد.

عباسی تصریح کرد: باتوجه به اینکه اوایل انقلاب هنوز کشور ونیروهای نظامی انسجام کامل را پیدا نکرده بودند و همچنین خیانت بنی صدر در آن مقطع زمانی باعث شد که بخشی از کشور عزیز ایران به اشغال نیروهای عراقی در آید، اما دستور و ندای الهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) باعث شد که مردم با اطاعت محض از ولی فقیه زمان با ایمان و اعتقاد وارد جبهه ها شده و نتیجه جنگ را عزتمندانه و غیرتمندانه بگونه ای دیگر رقم زدند.

عباسی تأکید کرد: شجاعت، ایثار و جانفشانی رزمندگان دردفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی را در برابر تمام تهدیدات دشمنان بیمه کرده است. همچنین روحیه ی عرفانی و خلوص نیت و استقامت رزمندگان و عزیزان جبهه و جنگ بود که به وسیله آن توانستیم از آرمان ها و ارزش های خود دفاع کرده و عزت و سربلندی را برای کشور مان رقم بزنیم.

این کارشناس در پایان عنوان کرد: تمام دستگاه‌های دولتی و غیردولتی باید تلاش کنند برنامه‌های هفته دفاع مقدس به بهترین شکل برگزار شود، تا عزت شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به خوبی حفظ  گردد و فرهنگ و ایثار و شهادت به نسل های آینده انتقال یابد.

 

ارسال نظرات