خبرهای داغ:
رادیو قزوین به مناسبت بازگشایی مدارس برنامه های ویژه ای را در دستور کار دارد.
کد خبر: ۹۱۷۵۳۹۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، به گفته مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین؛ رادیو قزوین از روز دوشنبه اول مهر همزمان با بازگشایی مدارس در برنامه های «مستقیم آینده»، «زندگی سلام»، «کلبه مهر»، «گلدونه ها»، «دیماج»، «تیک تاک» و «قزوین98» به این موضوع می پردازد .

حسن اکبری گفت: برنامه «مستقیم آینده» 1 مهر ساعت 16:35 به آماده سازی مدارس و همچنین اشتیاق دانش آموزان برای شروع سال جدید و اولین روز مدرسه می پردازد. برنامه «زندگی سلام» هرروز ساعت 7صبح به اطلاع رسانی برنامه های مربوط به بازگشایی مدارس اشاره می کند و همچنین بخشی را با عنوان «زنگ مهر» به صورت اجرای خارج از استودیو در یکی از مدارس استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید روی آنتن خواهد برد.

وی افزود: برنامه «کلبه مهر» 31 شهریور ساعت 9:30 به موضوع آمادگی خانواده ها برای آغاز سال تحصیلی جدید می پردازد و برنامه «گلدونه ها» 28شهریور و 2مهر ساعت 16:35 ، برنامه «دیماج» 30شهریور ساعت 18:00، برنامه «تیک تاک» 1مهر ساعت 18:15 و برنامه «قزوین98» ساعت 12:00 به موضوع خرید لوازم التحریر و ملزومات تحصیلی دانش آموزان برای شروع سال تحصیلی جدید خواهد پرداخت.

 

1010/د20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها