رييس كل دادگستری آذربایجان غربی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی، جوانان را مقابل آسیب‌های مختلف بیمه می‌کند پس رسانه‌ها در این صورت گام بردارند.
کد خبر: ۹۱۷۵۳۲۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷

 به گزارش بسیج از ارومیه، علی اکبر گروسی در  دوازدهمین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونان قضائی، جمعی از مدیران و مسئولان استانی در سالن جلسات امامت دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار کرد: چنانچه برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم، بستر را برای واکسینه شدن نسل جوان مقابل آسیب‌های اجتماعی فراهم کرده‌ایم.

این مسوول اضافه کرد: در سال جاری این ششمین جلسه رسیدگی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده و در این جلسه مشکلات سه واحد تولیدی بررسی و رسیدگی گردید و به آنها فرصت‌های لازم داده شد تا به تعهدات خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه بدهی واحدهای تولیدی به بانک‌ها و اختلافات آنها نیاز به کار کارشناسی و محاسبات خاصی دارد، گفت: این کمیته 6 جلسه را تا به حال برگزار کرده که در این جلسات به 32 پرونده رسیدگی کرده که 42 مصوبه، خروجی این جلسات شده است.

گروسی تصریح کرد: برای ما میزان مصوبات مهم نبوده بلکه آنچه که برای دستگاه قضائی با ارزش می‌باشد به نتیجه رسیدن این مصوبات است، که تمام تلاش ما در این زمینه است و بی‌شک تمامی دستگاه‌های اجرایی استان نقش سازنده‌ای در اين خصوص دارند.

رييس دستگاه قضایی استان در پايان سخنان خود از تشكيل چنين ستادی در دادگستري‌های سراسر كشور ابراز اميدواری و خرسندی كرد و گفت: نتايج بسيار مؤثری در تحقق منويات مقام معظم رهبری در راستای هر چه بهتر اجرايی شدن سياست‌های اقتصاد مقاومتی با نظارت دستگاه قضائی در استان و کشور حاصل خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات