خبرهای داغ:
در نامه سرگشاده بسیج دانشجویی کازرون به رئیس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه آمده است: تعلل را کنارگذاشته و با معرفی امام جمعه انقلابی، مردمی و جوان پسند، خونی تازه بر رگ "زنجیره گفتمان‌ساز" نمازجمعه جریان سازید.
کد خبر: ۹۱۷۵۳۱۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، چهار ماه از شهادت امام جمعه کازرون، شهید شب قدر، حجت الاسلام خرسند می گذرد و علی رغم شرایط موجود، این شهر انقلابی و شهیدپرور، هنوز امام جمعه ندارد. به همین دلیل بسیج دانشجویی کازرون، نامه ای خطاب به رئیس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه نوشته است.

در این نامه، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون با صدور نامه ای سرگشاده به رئیس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه کشور، با انتقاد از تاخیر چهارماهه و عزم ضعیف این شورا در انتخاب امام جمعه این شهر، خواستار کنارگذاشتن تعلل و معرفی فردی انقلابی، دارای فهم دینی و سیاسی داشتن روحیه مردمی، اهل ارتباط صمیمانه با همه‌ی قشرهای مردم بویژه جوانان به عنوان امام جمعه کازرون شد.

در ابتدای این نامه آمده است: همان گونه که در بیانات و پیام های امام راحل و رهبر انقلاب تصریح شده است نمازجمعه «مهمترین ره آورد انقلاب»، «سنگر وحدت و عزت»، «مناسب‏ترین میدان تشکل و بیان مصالح مسلمین»، «قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت، اخلاق»، «تأمین کننده نیاز جامعه به ذکر و اجتماع و همدلی»، «زمینه ساز استقرار گفتمان های عالی و بصیرت بخش» و «زمینه‌ساز برای همدلی، یکپارچگی و تألیف قلوب» و محلی برای روشنگری عموم مردم و فریاد علیه ظلم و ستم های داخلی و خارجی بوده است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در این نامه یادآور شده است: «پس از گذشت حدود 4 ماه از شهادت امام جمعه «فعال و موفق» کازرون، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد خرسند در لیلة قدر رمضان سال جاری توسط فردی منحرف، این شهر انقلابی هنوز از معرفی امام جمعه جدید محروم بوده است و این موضوع نگرانی های را برای مؤمنین پدید آورده است».

در این نامه با انتقاد از عزم ضعیف و تصمیمی غیرقاطع شورای سیاست گزاری ائمه جمعه برای انتخاب و معرفی امام جمعه جدید کازرون ، تصریح شده است:  به نظر می رسد شورای سیاست گزاری ائمه جمعه تصمیمش را به مسائلی غیرمربوط که تحققش در هاله ای از ابهام است مرتبط ساخته که این موضوع موجب دلسردی و دلزدگی برخی از مردم شده و به هیچ وجه شایسته آن مجموعه نیست.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در پایان این نامه از رئیس شورای ائمه جمعه کشور خواسته، تعلل را کنارگذاشته و هر چه زودتر با معرفی فردی با ویژگی های انقلابی، دارای فهم دینی و سیاسی، محبوبیت و مقبولیت و داشتن روحیه مردمی، اهل ارتباط صمیمانه با همه‌ی قشرهای مردم بویژه جوانان، آشنایی با دانش مدیریت، عدالت طلب ساده‌زیستی و دوری از تجملات، ایجاد وحدت و انسجام و پرهیز از گروه‌گرایی و دارای قدرت خطابه، خونی تازه بر رگ های این «زنجیره گفتمان ساز» جریان سازید و روحیه امید و نشاط را در دل های مردم احیا نمایید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها