خبرهای داغ:
همایش تکریم خدام اربعین حسینی با حضور آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) و خادمان موکب‌های عراقی و ایرانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۳۰۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش تکریم خدام اربعین حسین خادمان موکب‌های عراقی و ایرانی عصر امروز در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س)، سید عامر الموسوی نماینده موکب داران عراقی و خادمان موکب‌های عراقی و ایرانی در این مراسم حضور داشتند.

سید عامر الموسوی نماینده موکب داران عراقیدر این مراسم بیان کرد: امام حسین (ع) برای امربه‌معروف و نهی از منکر قیام کرد، از کلمات ماندگار امام حسین (ع) درس گرفتیم و در برابر ظلم و طغیان ایستادگی کردیم.

وی افزود: در زمان حکومت ظالم بعثی، امکان زیارت عتبات عالیات و مرقد مطهر امام حسین (ع) فراهم نبود، ولی با مجاهدت‌های حشد الشعبی و رزمندگان اسلام، این مهم فراهم شد.

وی با تاکیدبر اینکه خدمت زوار که نعمتی بزرگ است برای مردم عراق مهیا شده است، خاطرنشان کرد: خدمت گذاران زائران حسینی و موکب داران عراقی با هرچه که در توان داشتند از جان و مال خود چیزی کم نگذاشتند و به ندای هَل مِن ناصر یَنصُرُنی امام حسین (ع) لبیک گفتند.
ارسال نظرات