خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: با توجه میزبانی سپاه استان اصفهان در سال جاری، رژه نیروهای مسلح در روز یکشنبه از ساعت 8 تا 10:30 صبح روبه‌روی گلستان شهدا برگزار می‌شود و همچنین نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان «ما پیروزیم» در جوار گلزار شهدای گمنام در باغ غدیر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۵۳۰۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،  سرهنگ علی مقواساز پیش ظهر امروز در نشست خبری تبیین برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس مانند یک دانشگاه کاملی است که فرهنگ ایثار، شهادت و مدیریت جهادی و انقلابی را به وجود آورده است که اساتید این دانشگاه شهدا هستند و راه آن‌ها تا پیروزی جبهه اسلامی ادامه دارد و باید به این راه کمک کرد.

وی تصریح کرد: با توجه میزبانی سپاه استان اصفهان در سال جاری، رژه نیروهای مسلح در روز یکشنبه از ساعت 8 تا 10:30 صبح روبه‌روی گلستان شهدا برگزار می‌شود و همچنین نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان «ما پیروزیم» در جوار گلزار شهدای گمنام در باغ غدیر برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: اجرای نمایشگاه رزمی در شهرستان‌های لنجان، نجف‌آباد و شاهین شهر و برپایی 40 سنگر مقاومت در 40 نقطه از میادین اصلی مرکز استان، رونمایی از 15 عنوان کتاب دفاع مقدس، برنامه مسجد سنگر مقاومت در 1240 مسجد از برنامه‌های سپاه استان در هفته دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: برگزاری بیش از 200 یادواره شهید، برگزاری طرح مهر کریمانه که هر بسیجی یک دانش‌آموز محروم را تحت پوشش قرار می‌دهد، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، برپایی میز خدمت در ادارات و حضور مدیران در مساجد برای دیدار با مردم سایر برنامه‌های در نظر گرفته شده سپاه در هفته دفاع مقدس است.

مقواساز به سایر برنامه‌های سپاه استان اشاره و بیان کرد: افتتاح پروژه بیان‌زدایی توسط بسیج سازندگی در شرق استان اصفهان، بهره‌برداری از 200 واحد مسکونی بازسازی شده در مناطق سیل‌زده، دیدار جوانان و نوجوانان بسیجی از 1500 خانواده شهید، بهره‌برداری از 40 طرح اقتصاد مقاومی، برنامه زنگ مقاومت، طرح جهاد امید آفرین در 3 هزار واحد مقاومت توسط بسیج دانش‌آموزی و 500 برنامه تخصصی در اقشار متخصص بسیج اجرا می‌شود.

وی درباره برنامه‌های سپاه استان اصفهان در راستای رونق تولید بیان کرد: بسیج اساتید مشکلات موجود در جامعه را بررسی می‌کند و با ارائه راه‌کارهایی در جهت رفع مشکلات گام بر‌می‌دارند و همچنین طرح همگام با کشاورز یکی از طرح‌های مهم سپاه استان در این راستا بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها