خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه پیروزی های جبهه مقاومت در منطقه حاصل فرهنگ دفاع مقدس است گفت: دفاع مقدس مظهر ایستادگی و ایثار است و امروز شاهدیم با این فرهنگ پیروزی های بسیاری در ایران و منطقه حاصل شده است.
کد خبر: ۹۱۷۵۲۹۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌ها و‌شورای حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء کلاته خیج با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس یک امتداد و برهه زمانی به شمار نمی‌آید بلکه گنجینه عظیم از رشادت‌ها و آرمان خواهی و ایثار و از خودگذشتگی تمامی ملت ایران بویژه ایثارگران و رزمندگان و شهداست اظهار کرد: دفاع مقدس مظهر ایستادگی و ایثار است و امروز هم شاهد هستیم هر جا که از این فرهنگ به عنوان یک درس استفاده کردیم پیروزی‌های مختلفی داشتیم.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود خاطر نشان کرد: امروز جبهه مقاومت درس خود را از هشت سال دفاع مقدس گرفته و پیروزی‌های ایجاد شده جبهه مقاومت در کشور‌های منطقه تجربه و درس این هشت سال دفاع مقدس ایران است که با اتکا به خدا و وحدت و ولایت مداری محقق شده است.
وی با بیان اینکه امروز برای موفقیت باید از دفاع مقدس الگوبرداری کنیم به اجرای برنامه‌های متنوع و اثرگذار در این هفته اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم با توجه به جنگ نرم دشمنان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گام برداریم و این هفته فرصتی برای تحقق این موضوع و تداوم آن در طول سال است.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به طرح‌های اعتلای بسیج و اهتمام در اجرای آن‌ها از فرماندهان پایگاه‌ها خواست در تحقق برنامه‌های بسیج و عینیت بخشی در جامعه تلاش کنند.
وی خدمت رسانی به مردم را از وظایف ذاتی بسیج عنوان کرد و خواستار توجه به موضوعات جهادی و خدماتی به مردم بویژه در روستا‌ها شد.
در این نشست سعید قربانی فرمانده حوزه نیز با اشاره به گزارشی از فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج از زحمات آنان تقدیر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها