فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه با حضور در شهر کلاته خیج یا امام جمعه این شهر و خانواده شهید دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۷۵۲۹۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود به اتفاق مسئول بازرسی این ناحیه و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء و بسیج عشایری امام رضا (ع) با امام جمعه شهر کلاته خیج دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم با گرامیداشت ایام سوگواری سالار شهیدان و بزرگداشت هفته دفاع مقدس با تقدیر از زحمات و همکاری‌های امام جمعه شهر کلاته خیج در راستای برنامه‌های بسیج بر تعامل و همکاری بیش از پیش در راستای تحقق اهداف بسیج تاکید کرد و گزارشی از برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس ارائه کرد.
در این نشست حجت الاسلام والمسلمین علی خداپرست امام جمعه کلاته خیج نیز در سخنانی با خیرمقدم و تبریک انتصاب فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر اهمیت فرهنگ بسیج در جامعه بر حمایت و پشتیبانی از نهاد مقدس بسیج تاکید کرد و بر اثرگذاری این نهاد در همه عرصه‌ها جامعه تصریح نمود.
همچنین فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه با حضور در منزل شهید محمد عجم از مقام خانواده شهید تجلیل کردند.
در این دیدار سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم با تاکید بر اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت از صبر و استقامت خانواده شهدا تقدیر و الگویی برای جامعه عنوان کردند و بر تداوم مسیر روشن شهدا تاکید کرد.
پدر شهید هم در این دیدار با تشکر از حوزه مسئولین سپاه برای حضور به خاطراتی از این شهید پرداخته و بر تداوم راه شهدا در جامعه و آشنایی نسل جوان یا فرهنگ ایثار و شهادت تاکید نمود.
در پایان این دیدار هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها