رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت : دو جواني كه به بهانه فروش آدم كوتوله از دو شهروند اراكي در حدود 670 ميليون ريال كلاهبرداري كرده بودند، در عمليات كارآگاهان پليس آگاهي استان دستگير شدند.
کد خبر: ۹۱۷۵۲۸۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، سرهنگ سيد نورالدين حسيني رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت: چندي پيش دو شهروند اراكي با در دست داشتن برگه شكوائيه اي به پليس آگاهي استان مراجعه كردند و درخواست رسيدگي به كلاهبرداري صورت گرفته از آنان را ارائه دادند.

وي اضافه كرد: مالباختگان در اظهارات خود به كارآگاهان پليس اذعان داشتند كه چندي پيش دو جوان به مغازه آنان مراجعه كرده و با بيان اينكه در كار خريد و فروش دفينه و آدم كوتوله هستند، تصاويري دروغين از آثار آدم كوتوله ها به آنان نشان داده و آنان را متقاعد به خريد آدم كوتوله مي كنند و در چندين مرحله مبلغ 670 ميليون ريال از آنان دريافت كرده و ديگر جوابگوي تلفن خود نمي شوند.

اين مقام انتظامي اضافه كرد: بلافاصله تحقيقات تخصصي كارآگاهان پليس براي شناسايي دو جوان كلاهبردار آغاز شد و ماموران انتظامي موفق شدند هر دو نفر را شناسايي و در عمليات هايي جداگانه دستگير كنند.

سرهنگ حسيني ادامه داد:‌ با توجه به اسناد و مدارك به دست آمده، افراد دستگير شده به جرم خود اعتراف كردند و پرونده آنان با تكميل تحقيقات به مرجع قضائي ارسال شد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي با بيان ادامه داشتن تحقيقات تكميلي از اين افراد گفت: با توجه به احتمال كلاهبرداري هاي ديگر از سوي اين افراد، شهرونداني كه به اين روش از آنان كلاهبرداري شده است مي توانند براي پيگيري پرونده هاي خود به پليس آگاهي استان مركزي مراجعه كنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات