معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد گفت: مدیران و پرسنل ادارات و ارگان‌ها با استفاده از ظرفیت‌های خود دراجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضور و همکاری داشته‌باشند.
کد خبر: ۹۱۷۵۲۷۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، علیرضا ابوالحسنی در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با برشمردن ویژگی‌های دفاع مقدس افزود: وظیفه ما برجسته سازی و پرداختن به این ویژگی‌ها از جمله معنویت، استقامت، شجاعت فرماندهان، شهادت طلبی و ایثاررزمندگان و ... با استفاده از همه ظرفیت‌ها با هدف پاس داشتن خون شهیدان و رشادت‌های رزمندگان اسلام است.
فرمانده سپاه ناحیه میبد نیز در این نشست برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در هفته دفاع مقدس را ۲۰۰ برنامه اعلام کرد و گفت: از این برنامه‌ها، ۱۵ برنامه محوری شهرستانی، ۲۰ برنامه دانش‌آموزی که ۱۰۰ مدرسه را شامل می‌شود، همایش پیاده روی خانوادگی با حال و هوای اربعین، همایش رزمندگان به عنوان یک همایش محوری، صبحگاه مشترک سپاه، نیرو‌های انتظامی، نیرو‌های پادگان نبی اکرم و گردان امام حسین (ع)، رژه موتوری و خودرویی و... نام برد.
مصطفی بهشتی در ادامه به برنامه‌های غبارروبی گلزار شهدا با برنامه‌ریزی و اکیب بندی‌هایی که شده، غبارروبی دانش‌آموزی گلزارشهدا، برپایی میز خدمت در نمازجمعه، تجمع بزرگ رزمندگان، پیشکسوتان جهاد و شهادت، حلقه‌های صالحین و بسیجیان درمصلی آیت الله اعرافی و... نیز اشاره کرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه باید با مدیریت برنامه‌های برنامه‌ریزی شده را اجرا کرد، تصریح کرد: دفاع مقدس متعلق به همه جامعه و ادارات است و تنها تعلق به سپاه ندارد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات