خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانشگاه آزاد تاکستان اذعان کرد:
یعقوبی گفت: خداوند متعال را شاکرهستیم که بر ما منت نهاده و ما را وسیله ای برای کمک به محرومین و مستضعفین قرار داده است.
کد خبر: ۹۱۷۵۲۶۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

جمال یعقوبی فرمانده حوزه مقاومت بسیجح دانشگاه آزاد تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزای بسیج در قزوین، پیرامون اردوهای جهادی برگزار شده توسط این حوزه در ایام تابستان اظهار کرد: خداوند متعال را شاکرهستیم که بار دیگر بر ما منت نهاده و ما را وسیله ای برای کمک به محرومین و مستضعفین قرار داده است.

خدمات جهادی بسیج دانشجویی در خدمت محرومان

وی ادامه داد: قرارگاه جهادی انصارالمهدی عج وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوین در زمینه ها و عرصه های فرهنگی ، عمرانی ، اقتصاد مقاومتی ، اشتغال و کار آفرینی ، مشاوره قضایی و ... در بخش آوج و دهستان شهید آباد و روستا های وروق، هرائین ، استلج، پرسبانج، خسرو آباد فعالیت می کند.

خدمات جهادی بسیج دانشجویی در خدمت محرومان

یعقوبی تبیین کرد: در اولین اقدامات به ثمر نشسته از اقدامات قرارگاه، ساخت منزل مسکونی برای خانواده بی سرپرست در روستای پرسبانج بود که در دهه فجر انقلاب اسلامی توسط جناب سرهنگ زمانی جانشین فرمانده سپاه آوج، معاونت محترم جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان و بازرسی ناحیه دانشجویی و جمعی از بسیجیان و مسئولین استانی و بخش آوج و اهالی محترم روستای های تحت پوشش قرارگاه افتتاح گردید.

خدمات جهادی بسیج دانشجویی در خدمت محرومان

این مسوول یادآور شد: از دیگر برنامه های انجام گرفته و در دست اقدام این گروه مطالبه گری دکل مخابراتی روستای استلج، و آسفالت کشی مسیر هرائین به استلج، نوسازی و رنگ آمیزی مدارس این روستاها، مباحث پزشکی و دندان پزشکی و همچنین برگزاری یادواره شهداء می باشد که از مورخه ۲۲ شهریور ماه آغاز و تا مورخه ۲۹ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

9001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها