خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: امروز وظیفه ما است که فرهنگ و سیره شهدا و رزمندگان را به نسل جوان منتقل کنیم اگر شهدای ما و سیره آنها به نحو احسن به جوانان معرفی شود جوانان ما شهدا را به عنوان الگو می پذیرند.
کد خبر: ۹۱۷۵۲۶۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد فاطمی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: هدف از اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس انتقال فرهنگ مقاومت،جهادو شهادت به نسل جوان است.

وی خاطرنشان کرد: یک روز جوانان این کشور دعوت ولی فقیه زمان خود را لبیک گفتند و به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافتند و به وظیفه خود به نحو احسن عمل کردند و امروز وظیفه ما است که فرهنگ و سیره شهدا و رزمندگان را به نسل جوان منتقل کنیم  اگر شهدای ما و سیره آنها به نحو احسن به جوانان معرفی شود جوانان ما شهدا را به عنوان الگو می پذیرند.

فاطمی نسب در ادامه، شعار هفته دفاع مقدس امسال را «ما پیروزیم» اعلام کرد و افزود: ما و جبهه مقاومت هر چه موفقیت و پیروزی داریم مدیون شهدا، ایثارگاران و خانواده های آنها هستیم چه در هشت سال دفاع مقدس و چه شهدای جبهه مقاومت و مدافع حرم و شهدا به ما آموختند که چنانچه دین خدا را یاری کنیم قطعاً پیروزی از آن ما است.

وی اظهار داشت: در طول هفته دفاع مقدس 39 عنوان برنامه در سطح رده های بسیج اجرا خواهد شد که  از اهم آنها می توان به دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران توسط مسئولین ادرات شهرستان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و رژه خودرویی، برپایی نمایشگاه  کتاب و محصولات اقتصاد مقاومتی و لوازم التحریر، برگزاری محل انس با قرآن به یاد شهدا، شب شعر و خاطره گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، نشست های بصیرتی و روشنگری و یادواره شهدا نام برد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در پایان اظهار داشت: هر کدام از ما مسئولین باید بدانیم که هر آنچه برای شهدای و خانواده های آنها انجام دهیم هنوز  به وظیفه خود نسبت به شهدا و آرمان های آنها فاصله ها داریم. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها