در گفتگو با بسیج عنوان شد:

سیره رزمندگان الگوی عملی برای مسئولان است

حجت الاسلام مرتضی داودی، سیره رزمندگان و شهدای دفاع مقدس را الگوی عملی برای مسئولان در مسیر خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم دانست.
کد خبر: ۹۱۷۵۲۲۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسایل دینی و فرهنگی در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هشت سال جنگ تحمیلی با هدف از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی استکبار جهانی و رژیم بعث عراق به ملت ما تحمیل شد.

حجت الاسلام مرتضی داودی با اشاره به فرمایشات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، افزود: دفاع مقدس برکات مهم برای ملت و کشور و نیروهای مسلح ما داشت، که اعتماد به نفس و خودباوری از جمله برکات و ثمرات آن به شمار می رود.

وی، ادامه داد: به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) ما در جنگ تحمیلی، اُبهّت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم.

 داودی، شکوفایی استعداد و خلاقیت، رشد باورهای دینی و تولد تفکر بسیجی را از دیگر برکات عظیم دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: رشد باورهای دینی در دوران دفاع مقدس بسیار چشمگیر بود و همه چیز ما در جبهه و پشت جبهه، رنگ و صبغه ی الهی به خود گرفته بود.

این کارشناس مسایل دینی و فرهنگی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی، ایدئولوژی کارآمد دوران دفاع مقدس بود که در مدرسه عشق امام راحل(ره) عینیت یافت و تربیت یافتگان این مدرسه، زیباترین جلوه های حماسه و معنوی را خلق کردند که کارشناسان نظامی دنیا را به حیرت انداخته است.

وی با اشاره به نقش معنویت در پیروزی های رزمندگان اسلام طی دوران هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: سیره رزمندگان و شهدای دفاع مقدس، الگوی عملی است که از خود به یادگار گذاشتند و از مهم ترین ارزش های موجود  نظام اسلامی است که ضرورت دارد مسوولان نظام در تمام عرصه های فعالیت خویش و خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم آن را سرلوحه کارهای خویش قرار دهند.

ارسال نظرات