سرهنگ نجفی دحاشیه اعزام نیروهای جهادی به مناطق محروم، با بیان این که فعالیت اردوهای جهادی در سازندگی و آبادانی کشور، باید الگوی همه باشد، افزود: این یک حرکت ارزشمند و انقلابی است و باید به عنوان یک حرکت ماندگار برای نظام اسلامی، تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۷۵۲۰۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازمحلات؛فرمانده سپاه محلات گفت:ناحیه مقاومت بسیج محلات درقالب طرحهای جهادگران عاشورایی وجهادهمبستگی اقدام به محرومیت زدایی از مناطق محروم نموده است.

وی درادامه گفت:ساخت شش منزل مسکونی درروستاهای بزیجان،ورین وطایقان رنگ آمیزی مدارس ومشاوره مهندسین بسیج مهندسی،اقدامات فرهنگی حوزه خواهران و...ازجمله پروژه های اصلی اردوهای جهادی می باشد.

سرهنگ نجفی همچنین گفت: حرکت گروه های جهادی، حرکتی خود جوش و داوطلبانه است که در همه عرصه ها با خدمت بی منت جهادگران بسیجی، به عمران و آبادانی ختم می شود.

وی تصریح کرد: شکی نیست که حضور گروه های جهادی در مناطق محروم و دورافتاده، با خدمت رسانی بی منت، محرومیت را از چهره این مناطق می زداید از این رو مصمم هستیم با تقویت پایگاه های جهادی در شهرها و روستاها، این حرکت جهادی را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.

نجفی درپایان با تاکید بر اینکه توانمندسازی و رفاه زندگی قشر محروم جامعه باید دغدغه مسئولان باشد، افزود: هدف از برگزاری اردوهای جهادی پیروی از فرمان‌های رهبر انقلاب برای محرومیت زدایی و کمک به مردم در زمینه‌های مختلف و ایجاد حس مودت و دوستی میان بسیجیان است.

ارسال نظرات