مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با اشاره به ارزیابی مسافران فرهنگی از مکان‌های اسکان گفت: شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، خوی و ماکو بیشترین میزان مسافران تابستانی را پذیرا بودند.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۹۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

 ابراهیم محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در ارومیه، اظهار کرد: براساس آخرین آمار ثبت شده تا 23 شهریور ماه امسال، 132 هزار نفر روز در مراکز اسکان فرهنگیان آذربایجان‌غربی پذیرش شده‌اند.

وی افزود: ستاد اسکان فرهنگیان استان ویژه تابستان 98 همزمان با سراسر کشور، از 23 خرداد اقدام به پذیرش کرد و این فرآیند تا 23 شهریور ادامه داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امسال پذیرش فرهنگیان در 16 منطقه از توابع آذربایجان‌غربی صورت پذیرفت، خاطرنشان کرد: امسال 820 کلاس مجهز در قالب 85 مدرسه پذیرش مهمانان فرهنگی را عهده دار بود.

وی تصریح کرد: امسال تعداد 53هزار و 39 نفر در قالب 14 هزار و 747 خانوار با ضریب ماندگاری 2.5 در مدارس استان اسکان یافتند.

محمدی اظهار کرد: میزان پذیرش مهمانان در تابستان سال 98 نسبت به مدت مشابه سال 97 به تعداد 14 هزار و 124 نفر افزایش داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با اشاره به ارزیابی مسافران فرهنگی از مکان‌های اسکان افزود: شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، خوی و ماکو بیشترین میزان مسافران تابستانی را پذیرا بودند و با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و نظارت‌های مستمری که از سوی مسؤولان مراکز اسکان انجام می پذیرد روند اسکان در تابستان امسال بسیار مطلوب ارزیابی شده است.

انتهای پیام/100/ب

ارسال نظرات