پاداش اظهار داشت: ۷۴۶ واحد مسکونی با کمک کمیته امداد استان در دست ساخت است که در هفته دفاع مقدس نزدیک به ۳۰ واحد از آن ها به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۸۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حجت الله پاداش مسئول بسیج سازندگی استان کرمان در ارتباط با فعالیت های جهادی انجام شده در استان کرمان گفت: در سال ۹۸ عمده فعالیت های جهادی استان با توجه به وقوع سیل در مناطق غربی کشور، حول رسیدگی به این مناطق و جبران خسارت ها صورت گرفت.

وی ابراز داشت: در ابتدای وقوع سیل، ۱۲۰ نفر از استان کرمان به خرم آباد برای کمک رسانی اعزام شدند و بعد از انتخاب شدن استان به عنوان معین شهرستان حمیدیه، نیروهای جهادی استان با هدف ساخت و ساز و بازسازی مناطق تخریب شده این شهرستان به حمیدیه اعزام شدند.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان افزود: تاکنون ۳۰۰ واحد مسکونی توسط گروه های جهادی استان کرمان در شهرستان حمیدیه بازسازی و ساخته شده است.

پاداش مطرح کرد: در حال حاضر تعمیر ۲۰۵ واحد مسکونی پایان یافته که به مالکان تحویل داده شده و حدود ۳۰ واحد دیگر در دست ساخت است که در مرحله سقف و دیوار چینی قرار دارند.

وی یادآور شد: تاکنون به شهرستان حمیدیه حدود ۵۰۰ نفر برای انجام فعالیت های جهادی اعزام شدند، بخشی از این افراد دانشجویان بسیجی هستند که توسط بسیج دانشجویی به منطقه اعزام شدند.

اجرای پروژه های محرومیت زدایی سپاه در شهرستان های شرقی و جنوبی به دنبال یاری رسانی به مردم این مناطق

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان عنوان کرد: اقدامات دیگری که به واسطه ظرفیت های گروه های جهادی در استان در حال انجام است شامل اجرای پروژه های محرومیت زدایی سپاه در شهرستان های جنوبی و شرقی استان و اجرای پروژه های مشترک با کمیته امداد و بهزیستی هستند.

پاداش اظهار داشت: ۷۴۶ واحد مسکونی با کمک کمیته امداد استان در دست ساخت است که در هفته دفاع مقدس نزدیک به ۳۰ واحد از آن ها به بهره برداری می رسد.

وی تاکید کرد: از جمله دیگر اقدامات بسیج سازندگی استان اجرای پروژه های محرومیت زدایی در حاشیه شهر کرمان است و در این خصوص قراردادی با با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه امضا شده و اقدامات لازم در حال اجرا است.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان ادامه داد: در مجموع بیش از ۴۶۰ گروه جهادی در استان کرمان وجود دارد که در سطح استان با هدف محرومیت زدایی فعالیت می کنند.

پاداش خبر داد: در هفته دفاع مقدس نزدیک به ۸۰ پروژه عمرانی که توسط گروه های جهادی در حال اجرا است، به بهره برداری رسیده و افتتاح می شود.

وی بیان کرد: تاکنون اقدامات زیادی در استان به واسطه همکاری بسیج دانشجویی، بسیج مساجد و محلات، بسیج مهندسین کشاورزی و مهندسین صنعتی انجام شده و تخصص این افراد کمک شایانی به اقشار مختلف استان کرده است.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان اذعان داشت: جزئیات فعالیت این گروه های جهادی در هفته آینده و هم زمان به هفته دفاع مقدس اعلام می شود.

پاداش در پایان گفت: پروژه های دیگری همچون ساخت مسجد، مدرسه،غسال خانه و… از جمله اقدامات دیگری است که توسط گروه های جهادی در استان انجام شده است.

ارسال نظرات